Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info om bose sound system?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Info om bose sound system?

Jeg har gått i innkjøp av en audi a6 med bose anlegg. Men jeg vet svært lite om dette, så jeg lurer på om det er noen her som har vært borti det før eller sitter med kunskaper om det.
    Jeg lurer på hvordan det er oppbygd, spec på høytalere og hvordan er det å bytte utelementer/bygge om..

Mvh
    william
    Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

vist det er av den største type bose,så er det mildt sagt ett helvetes kaos og bygge om,det sitter forsterkere i vær dør,alt kobbles gjennom ett display i innstrumentbordet,er helt umulig å få skikkelig oversikt på hvordan alt er kobblet....
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Det stemmer det. Bose systemet er ett satans kaos..ikke spiller det bra iforhold til hva det koster heller. Letteste måten å få ting i orden på er å hive ut alt og legge opp alt på nytt. Noe som egentlig ikke er sååå mye jobb.
      Mvh
      Lars Engen

Comment

Bilen er en 98modell vist det kan hjelpe. har dere evt link til sider om oppbyggning?

Comment

Originally posted by audi80 View Post
          Bilen er en 98modell vist det kan hjelpe. har dere evt link til sider om oppbyggning?
          Vil anta at det er bare bakdørene som er aktive, ev hvis det er en "sub" bak. Du trenger en overgang, som vi har på lager, hvis du ønsker å bytte spiller, og ikke gjøre noe med resten.
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Det er en sub baki ja, spilleren er tidligere eier allerede byttet, planen min er å bytte ut front settet i fremdørene og sette inn ny subb.jeg skal ha forsterker til en fronsett og en subb.
            Hva må jeg gjøre da?

Comment

Originally posted by audi80 View Post
              Det er en sub baki ja, spilleren er tidligere eier allerede byttet, planen min er å bytte ut front settet i fremdørene og sette inn ny subb.jeg skal ha forsterker til en fronsett og en subb.
              Hva må jeg gjøre da?
              Da kommer det helt ann på hva slags spiller d har, men regner med at den har linjeutganger, og da er det jo bare å dra kabler og koble.
              Ønsker du å kjøpe komponenter, er det bare å sende mail: ordre@audio-art.no
              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

jeg ska kjøpe ny spiller, den som er satt inn er billig shit.
                men de som er i bakdørene de er koblet rett inn på spilleren eller går de gjennom en linje utgang og til en forsterker? er ikke helt stø på dette med aktiv og passiv kobling enda!:/

Comment

Working...
                X