Noen har kanskje sett prosjekt tråden min, om byggingen av min Audi A3 2004 mod. http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11
Til nå har jeg stort sett fokusert på dører få det fint inne i bilen før jeg tok tak i bagasjerommet. Så nå skal jeg begynne på dette, siden det nå er vår og varmt i luften og jeg ikke har noe sted å stå inne
Det som skal få plass er:
2X Alpine Mrd-f545
2x Alpine Mrd-m605
Alpine PXA-H701
Stinger Expert 1,2f kondensator.
Div kabler og sikringsblokker osv.
2X subwoofer av et eller annet slag.
Noen kriterier
Jeg vil helst ha et flatt "gulv" for at man skal kunne ha ting i bagasjerommet.
Jeg vil ha forsterkerne synlig, med glass eller noen andre fikse ideer.
Subkassene bør kunne taes ut.
Jeg vil ha en enkel konstruksjon laget av mdf (evt andre tresorter) og glassfiber. (minst mulig glassfiber pga mye pussing)Jeg kan ikke sveise så dette er ganske usansynlig at jeg kan få gjort.
Det skal helst trekkes i filt muligens med detaljer av andre innslag eller noe annet som vil se rått ut!
Jeg vil at forsterkerne skal ligge symetrisk..
Jeg kan bruke reservehjuls brønnen, selv om det ikke er så mye plass der.
Jeg tror jeg akkurat kan få plass til en mrv-m605 og en mrv-f545 ved siden av hverandre på langs, som på skissen under. Det er de blå strekene som er forsterkerne..
Bilde av bagasjerom
Bagasjerom litt dempet..Og den lille plassen i reservehjulsbrønnen.
Et forslag på en enkel, men litt kjip løsning. Her kommer alle kablene langs den røde streken i midten av bagasjerommet hvor også sikringsbokser og DSP'en må ligge.
Her kan man få en idee om hvor store forsterkerne er i forhold til bagasjerommet.
Så hvis noen kunne kommet med tips eller forslag til hvordan jeg kan lage et fett bagasjerom, som er pent og funksjonelt og sklir inn med resten av designet i bilen.
Til nå har jeg stort sett fokusert på dører få det fint inne i bilen før jeg tok tak i bagasjerommet. Så nå skal jeg begynne på dette, siden det nå er vår og varmt i luften og jeg ikke har noe sted å stå inne
Det som skal få plass er:
2X Alpine Mrd-f545
2x Alpine Mrd-m605
Alpine PXA-H701
Stinger Expert 1,2f kondensator.
Div kabler og sikringsblokker osv.
2X subwoofer av et eller annet slag.
Noen kriterier
Jeg vil helst ha et flatt "gulv" for at man skal kunne ha ting i bagasjerommet.
Jeg vil ha forsterkerne synlig, med glass eller noen andre fikse ideer.
Subkassene bør kunne taes ut.
Jeg vil ha en enkel konstruksjon laget av mdf (evt andre tresorter) og glassfiber. (minst mulig glassfiber pga mye pussing)Jeg kan ikke sveise så dette er ganske usansynlig at jeg kan få gjort.
Det skal helst trekkes i filt muligens med detaljer av andre innslag eller noe annet som vil se rått ut!
Jeg vil at forsterkerne skal ligge symetrisk..
Jeg kan bruke reservehjuls brønnen, selv om det ikke er så mye plass der.
Jeg tror jeg akkurat kan få plass til en mrv-m605 og en mrv-f545 ved siden av hverandre på langs, som på skissen under. Det er de blå strekene som er forsterkerne..
Bilde av bagasjerom
Bagasjerom litt dempet..Og den lille plassen i reservehjulsbrønnen.
Et forslag på en enkel, men litt kjip løsning. Her kommer alle kablene langs den røde streken i midten av bagasjerommet hvor også sikringsbokser og DSP'en må ligge.
Her kan man få en idee om hvor store forsterkerne er i forhold til bagasjerommet.
Så hvis noen kunne kommet med tips eller forslag til hvordan jeg kan lage et fett bagasjerom, som er pent og funksjonelt og sklir inn med resten av designet i bilen.
Comment