Announcement

Collapse
No announcement yet.

Remote kabel, hvor skal denne kobles på spiller? og noen andre spm,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remote kabel, hvor skal denne kobles på spiller? og noen andre spm,

    heisann, driver og bygger anlegg i golfen til dama nå, frontsettet var byttet da vi kjøpte den, og koblet opp på en Rockford Fosgate Punch P400-4.
    så, nå skal det oppgraderes litt, har fått ett par Pioneer TS-W307D2 subber nå, men i dag da jeg trakk opp kabler så ble jkeg forvirra :P

    skal den kobles sammen med den andre remoten, eller hvordan skal det gjøres?:P

    og hvilken forsterker vil dere anbefale til og drive subbene med? prisklasse opp til 3-4 tusen

    takker for svar
    x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
    Audi a4 avant
    Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

  • #2
    du må ha en remoteledning fra spiller til forsterker ja.. det du lurte på?
    Kobles til på den ledningen som er merket Rem eller Remote på spiller til samme navn på forsterker.
    Jeg har en forsterker liggende, send meg en pm om du er interessert.
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      Om ikke ledningen på spilleren din er merket med rem eller remote så kan det være av to årsaker, lappen kan ha falt av, eller så har ikke spilleren remote..

      Men se om du har en ledning som er blå med hvit strek (de fleste spillerene har som regel denne fargekombinasjonen) denne er mest sannsynlig remoten din.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Stangjordet View Post
        heisann, driver og bygger anlegg i golfen til dama nå, frontsettet var byttet da vi kjøpte den, og koblet opp på en Rockford Fosgate Punch P400-4.så, nå skal det oppgraderes litt, har fått ett par Pioneer TS-W307D2 subber nå, men i dag da jeg trakk opp kabler så ble jkeg forvirra :P

        skal den kobles sammen med den andre remoten, eller hvordan skal det gjøres?:P

        og hvilken forsterker vil dere anbefale til og drive subbene med? prisklasse opp til 3-4 tusen

        takker for svar


        Da ligger det vel remotekabel lagt opp fra før??

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stangjordet View Post
          heisann, driver og bygger anlegg i golfen til dama nå, frontsettet var byttet da vi kjøpte den, og koblet opp på en Rockford Fosgate Punch P400-4.
          så, nå skal det oppgraderes litt, har fått ett par Pioneer TS-W307D2 subber nå, men i dag da jeg trakk opp kabler så ble jkeg forvirra :P

          skal den kobles sammen med den andre remoten
          , eller hvordan skal det gjøres?:P

          og hvilken forsterker vil dere anbefale til og drive subbene med? prisklasse opp til 3-4 tusen

          takker for svar
          Ja...bare koble remoten ifra den RF`en som allerede er koblet på

          Comment


          • #6
            Originally posted by Torris View Post
            Ja...bare koble remoten ifra den RF`en som allerede er koblet på
            okei, var litt usikker på det :P
            x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
            Audi a4 avant
            Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

            Comment

            Working...
            X