Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker i protect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forsterker i protect

Hei!

Har en dynabel bf BF8501 som går i protect med en gang jeg skrur på anlegget, hører noe slags skurring der når jeg skrur på.
    Virka helt fint fram til nå, vet ikke hva som har skjedd, sjekka høytaler kabler, prøvd andre signalkabler, sjekka strømkabler.
    Jording er tatt bak på en sånn plate sak, dere skjønner hva jeg mener hvis dere vet hvordan er omega er baki. Der er det pussa ned og bolten går rett i kaross og gjennom den plata så skulle ikke være dårlig jording.
    Har ekstra batteri bak, har en 2 kanals også på dette batteriet og den fungerer helt fint.
    Spilte veldig lavt på vei hjem og litt rolig kjøring, så skulle jeg sku opp voulumet litt, men oppdaga at "power" på basskontrollen ikke lyste lenger.

Noen som kan ha noen ide til hva dette er??

Har ikke fått sjekka alt veldig grundig, men alt sitter som det skal.
    Opel Omega 3,2 v6
    Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000

Kan det være, dårlig kontakt fra batteriet til karossen, og at det da er lite strøm som gjør det??
    Opel Omega 3,2 v6
    Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000

Comment

ikke sett det på dynabel forsterkere, men inni bassremoten kan en kabel ha løsnet, evt dårlig jording som du nevnte..

Comment

har snakka med leverandøren, ikke noe fieilkobla og skulle sende den inn. Får den ikke til å virke uansett nå. Dårlig jord er det nok ikke, ikke hørt noe støy eller noen ting når jeg har kjørt og fungert helt fint til det skjedde.
        Opel Omega 3,2 v6

Comment

bare en liten ting.. hvis du har ekstra batteri bak, hvorfor ikke koble minus på batteriet ?

Comment

Minus fra forsterker går til minus til batteriet, fra batteriet går det en til jord.
            Jævla kjedelig, vil ikke ut med 10 000 til ny forsterker, det skal jeg ha felger for
            Opel Omega 3,2 v6

Comment

Working...
            X