Announcement

Collapse
No announcement yet.

Merkelige lyder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Merkelige lyder

Hei
    Har akkurat blitt ferdig med mitt prosjekt i bagasjerommet. Eller jeg trodde det
    Når jeg skulle teste det, kom det merkelige hakke lyder ca vært 5 sekund. Høres nesten ut som noe slår på innsiden av subben med en tromme stikke. Prøvde så med en annen forsterker og da virket det som det gikk fint.

Som nevnt i en annen tråd har jeg ikke skruene til å holde strøm og jord kabelen på plass, men de er trykket inni og teipet fast. Kan det ha noe å si? Eller er rett og slett forsterkeren røket? Høres av og til ut som at subbene er sprengt og, men var ikke slik med den andre forsterkeren.

hvis det låter bra med den andre forsterkeren hvorfor må du da bruke den som er defekt/mangler viktige deler?
    Dårlig kontakt kanskje mulig kortslutning kan jo gjøre mye ugang for sub og andre komponenter.

Bit i det sure epplet og finn en ny forsterker.

evt hvis den forsterkeren er jævlig god dyr osv så er det kanskje en mulighet å sende den til en som kan bytte de kontaktene med noen andre,men da må ting tilpasses og mest sannsynelig ikke lønne seg

Comment

Working...
    X