Jeg skal hente meg en Golf 3 denne uken.
Blir da å bruke denne til og fra jobb, så får fruen levere junior i barnehagen med Passaten.
Må jo da ha litt lyd i Golfen...
Er litt smålysten på å teste ut Hertz da jeg ikke har noen erfaring med dette merket, men ser mange skryter av det. Men det må nødvendigvis bli på budsjett. Vil ha litt trøkk - litt morofaktor. SQ får bli senere. Så forventningene er i så måte ikke skyhøye - men lurer jo på om det går an å få dette til å spille sånn noenlunde bra:
Forsterker: Hertz EP4 (4x60w eller 2x60+190w RMS) kr. 1999,-
Frontsett: Hertz DSK165........................................ kr. 999,-
Subwoofer: Hertz DS300........................................ kr. 799,-
Totalpris: .................................................. ...... kr. 3797,-
Priser funnet på www.installbay.no
Om det er helt bak mål kan jeg eventuelt strekke meg til å bytte fra Dieci-serien til Energy-serien på composett og sub. Det vil øke totalsummen til kr. 4597,-
Men hadde vært moro å se hva man klarer å få til for under 4k - og for én gangs skyld fra samme produsent!
Orker ikke legge så mye i en bil som ikke blir brukt på langturer, og som jeg ikke orker å lyddempe noe.
Hvor mange liter lukket kasse skal DS250 og DS300 ha?
Blir da å bruke denne til og fra jobb, så får fruen levere junior i barnehagen med Passaten.
Må jo da ha litt lyd i Golfen...
Er litt smålysten på å teste ut Hertz da jeg ikke har noen erfaring med dette merket, men ser mange skryter av det. Men det må nødvendigvis bli på budsjett. Vil ha litt trøkk - litt morofaktor. SQ får bli senere. Så forventningene er i så måte ikke skyhøye - men lurer jo på om det går an å få dette til å spille sånn noenlunde bra:
Forsterker: Hertz EP4 (4x60w eller 2x60+190w RMS) kr. 1999,-
Frontsett: Hertz DSK165........................................ kr. 999,-
Subwoofer: Hertz DS300........................................ kr. 799,-
Totalpris: .................................................. ...... kr. 3797,-
Priser funnet på www.installbay.no
Om det er helt bak mål kan jeg eventuelt strekke meg til å bytte fra Dieci-serien til Energy-serien på composett og sub. Det vil øke totalsummen til kr. 4597,-
Men hadde vært moro å se hva man klarer å få til for under 4k - og for én gangs skyld fra samme produsent!
Orker ikke legge så mye i en bil som ikke blir brukt på langturer, og som jeg ikke orker å lyddempe noe.
Hvor mange liter lukket kasse skal DS250 og DS300 ha?
Comment