Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shipping av Kicker SoloX 18 fra USA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shipping av Kicker SoloX 18 fra USA

Hei jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med litt shipping fra usa?

Jeg har sjekka på amazon.com og der koster Solox med 2x4ohms spoler $699 og shipping weight er 50 pounds og det koster $169 og shippe til europa, mens 2x2ohm veier 141 pounds? skrivefeil?

Noen som har gjort dette før? lønner det seg?

takker for svar..

ps: viste ikke helt for jeg skulle plassere denne så bare flytt vis nødvendig...

Originally posted by PoTheFo View Post
    Jeg har sjekka på amazon.com og der koster Solox med 2x4ohms spoler $699 og shipping weight er 50 pounds og det koster $169 og shippe til europa, mens 2x2ohm veier 141 pounds? skrivefeil?
    Det er ingen grunn til at halvering av impedansen skal medføre nesten 3 ganger så høy vekt nei 141 pounds er også 63 kilo, så jeg anser det som sannsynlig at det er skrivefeil ute og går ja...

Jeg ville laget meg en JetCarrier-konto og sjekket frakt til postboksadressen du får der. Om jeg husker riktig koster alt som veier under 70kg og har et volum på under 70 liter 295,- med båtfrakt. Pluss norsk moms av kjøpesum+frakt og sannsynligvis et tollbehandlingsgebyr på ca 200 kr, men det gjelder også for fraktprisen du har fått av Amazon. Ulempen er lang leveringstid (5-6 uker).

Comment

Flyfrakt med Jetcarrier er heller ikke alvorlig dyrt, og da tar det en uke. I tillegg slipper du å styre med tollvesenet selv.
      Jeg har tatt inn forsterkere til bilen og stua, TV og motordeler med Jetcarrier. Anbefales

Comment

Les forumbeskrivelsen nestegang.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

Comment

Working...
        X