Announcement

Collapse
No announcement yet.

Få av dørlister Polo 6N - legge kabler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Få av dørlister Polo 6N - legge kabler

    Hei igjen. Nok et amatørspørsmål. Kvinnfolket har en VW Polo 6N som hun gjerne vil ha anlegg i (alt er forsåvidt skaffet, mangler kabling). Men problemet er at jeg har null peiling på hvordan jeg får av dørlistene på bilen. Vil helst ikke bare nappe til og knekke av noe. Tenkte kanskje noen her inne har mer peilig på hvordan dette gjøres? Beklager hvis dette er feilpostet, ikke helt vent meg til forumet og hvor ting skal.

  • #2
    kom innom installbay tønsberg på torsdag du, så kan du få se i min polo
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Ja, det høres jo helt fantastisk ut Takk!

      Når har dere åpent forresten? Et sted på sida deres står det 10-14, et annet står det 8-16. Ble litt forvirra der
      Last edited by rustee; 26-08-2008, 20:57.

      Comment


      • #4
        null pes.. og forresten er det bare å rrøske av hehe.. men du kan jo kanskje få noen ideer
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          er bare lageret som er oppe fra 10-14 vel? butikken har mer kurrante tider

          Comment


          • #6
            Ok, da satser jeg på det

            Comment


            • #7
              10-17 (titegn)
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • #8
                Listene sitter bare i klips så det er bare å røske i vei, de knekker uansett :-)
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #9
                  med VAG er det alltid greit å ha liggende en pose med klips

                  Comment


                  • #10
                    har tatt de listene av og på sikkert 100 ganger, og aldri sett eller knekt no klips :P
                    www.eirikaspaas.com

                    Comment


                    • #11
                      Ikke jeg heller,hadde en passat 98 mod for en tid tilbake Er vel kanskje bare flaks da.. Installbay selger et verktøy for å løsne klips bak dørtrekk.Da blir demontering litt enklere.Finnes også guider på nettet,om hvordan du demonterer dørtrekk og andre ting på forskjellige biler.Et volkswagen verksted har vel også noen tips,om du spør de.

                      Comment


                      • #12
                        Ok, litt uenigheter var det visst ang. klips og knekking :P Får se hvordan Eirik Aspaas gjør det, så ordner det seg sikkert Uansett, takk for svarene folkens

                        Comment


                        • #13
                          Mulig det kan variere på modell, la opp kabler i Polo`n til min svigerinne, og de satt med klips.

                          I passaten min sitter alt med klips som ryker støtt uansett hva du bruker av verktøy.
                          Mvh
                          Lars Engen

                          Comment

                          Working...
                          X