Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer AVH-P5000DVD, hjelp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer AVH-P5000DVD, hjelp!

Jeg har en pioneer AVH-P5000DVD, som jeg trenger litt hjelp med.
    Jeg har 2 spm.

1. Jeg får ikke sett på film på spilleren. Jeg har jorda den ledningen som egentlig skal på brekket, rett i chassiet. Ennå så får jeg bare lyden. Jeg jorda den samme en annen ledning som er org. så jordingspunktet er bra nok, trur jeg.

2. Jeg har kjøpt en sånn ekstra kabel som er beregnet for iPod. Men når jeg kobler til iPoden, så blir det dødt. Jeg får opp sangene osv, men lyden er ikke der. Men så prøvde jeg med en annen iPod, og da fikk jeg error 11, som betyr at jeg må ta ut iPoden og tilbakestille den. Gjør jeg det via iTunes?

Ingen som kan?

Comment

Høres jo ut som litt merkelige feil. Har du ikke mulighet til å ta turen ditt du har kjøpt den?
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

spm 1: du har ikke hatt + på brekk kabelen( koplet feil en gang?) vært ute for en som koplet +12v på den og brant en bane i spilleren..

Men som pål sier, hadde det vært lurest å ta turen og be dem se på oppkoplingen, skulle tro det lå der...

Comment

Bor ved gardermoen, og kjøpte den via nettet på bilradiospesialisten i bergen, så er ikke så lett å bare ta en tur.. men jeg hadde et problem med den hjernen, den svarte boksen. jeg koblet feil, så det begynte å ryke fra den. jeg sendte den tilbake, men fikk beskjed om at den fungerte osv. men det som er at, når jeg ikke har i cd eller noe sånt, så går skjermen inn i sitt eget liv. den skifter modus( for eks. fra radio til cd), også driver den å skifter farge på bakgrunnen. driver bare å tuller. virker som det er noen som sitter å trykker vilt på knappene... dette er vel ikke normalt? kan dette ha noe med den boksen å gjøre? jeg har prøvd å snakke med han kisen på bilradiospesialisten, men han er for å si det mildt, et rasshøl. han gidder ikke å snakke med meg...

Comment

Og golfnos: nei, har ikke koblet pluss på den før.. så er nok ikke noe med det å gjøre...

Comment

pussig bilradiospesialisten skal ha slik holdning.. er sånn i trheim oxo...
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Den står ikke i demomode da? For da driver den og holder på å skifte modus og farger i hytt og gevær
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

NoZ_87: ja, jeg hadde bare gode tanker om bilradiospes. jeg.. kjapp levering og kjapt svar på mail, men så plutselig endra det seg...

InstallBay: Jo, det stemmer når du sier det.. Det står demo under det den er innpå oppi hjørnet der. for eks: CD, også står det demo under..

Comment

Hvordan skrur jeg av demo versjonen?

Comment

Du skrur på spiller, kommer oftest på hvis man setter inn en plate eller lignende, jeg har samme spilleren å der er håndbrekk kabelen spleiset direkte på jordingskabelen til spilleren.
                      Forresten, har du koblet en sølvfarget boks mellom spilleren og den vanlige antenne kabelen? det fikk jeg vite at den måtte være der for at spilleren skulle fungere, sa de hvor jeg kjøpte min
                      Last edited by rune89; 02-09-2008, 13:42.

Comment

Jeg skrur på spilleren også hva? Ok, og når du har satt den sammen den org. jordinga funker det å se på film? jeg har fått spilleren til å funke... jeg måtte ha den sølvfargede boksen for at det skulle funke... Fikk ikke noe info om det jeg, så fant det ut sjælv.. bilradiospes. er idioter i hodet

Comment

Ingen som kan hjelpe??

Comment

Originally posted by Aashome View Post
                            Jeg har en pioneer AVH-P5000DVD, som jeg trenger litt hjelp med.
                            Jeg har 2 spm.

1. Jeg får ikke sett på film på spilleren. Jeg har jorda den ledningen som egentlig skal på brekket, rett i chassiet. Ennå så får jeg bare lyden. Jeg jorda den samme en annen ledning som er org. så jordingspunktet er bra nok, trur jeg.

Når jeg koblet min AVH-P4000DVD fikk ikke jeg heller skjermen til å virke når jeg koblet den rett til jord. Jeg måtte koble den til en svart ledning som kobles til spilleren for at den skal virke mens jeg kjører.

Comment

Nå har jeg koblet den ledningen for sperringa av film under kjøring rett på jordledningen som er til selve spilleren. Så da går det en ledning rett fra minus til jordledningen i spilleren, som da den "sperre"-ledningen sitter i. Ennå funker ikke skjermen. Demo-versjonen har jeg fått skrudd av. Men får fortsatt ikke til iPod og skjerm som nevnt.

Comment

Working...
                              X