Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til å få godlyd i Yarisen min

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hva trenger jeg til å dempe bak høytalerne? Har du link til det jeg trenge totalt av materiale med dører?

    Comment


    • #32
      Kjøp to pakker Vibroplast-M1 og 4 ark av Splen 3008, da får du en god demping av hver dør. Om du syns det blir for dyrt så kan du droppe Splen, men jeg anbefaler deg å gjøre det når du skal legge såpass mye i selve utstyret. Det gir en langt bedre bassrespons i høyttalerne når dørene er dempet skikkelig.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #33
        Takk skal du ha. Da gjenstår bare å skrive ut handleliste og løpe og kjøpe. Må bli bra dette vel

        Comment


        • #34
          Originally posted by InstallBay View Post
          Kjøp to pakker Vibroplast-M1 og 4 ark av Splen 3008, da får du en god demping av hver dør. Om du syns det blir for dyrt så kan du droppe Splen, men jeg anbefaler deg å gjøre det når du skal legge såpass mye i selve utstyret. Det gir en langt bedre bassrespons i høyttalerne når dørene er dempet skikkelig.
          Sry for at jeg kommer med OT.

          Skal Splen legges på ytterplata eller innerplata i døra?
          sigpic
          /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

          Kna Bodø Gatebil

          Comment


          • #35
            jeg, og tror de fleste andre også legger dette oppå bibroplasten som ligger på ytterblekket Bruker Bitoplast på dør trekket

            Bitoplast A10

            Comment


            • #36
              Originally posted by InstallBay View Post
              Hvis du skal beholde spilleren du har så må du ha en forsterker som takler high-level inn og ikke bare RCA. Både Hertz EP og Audison SRx serien har denne funksjonen. Hvis forsterkeren ikke har denne funksjonen så må du bruke en converter.
              Har samme problemet bilen min. Har integrert spiller, uten RCA-utgang. Hvor får jeg tak i en slik converter som du snakker om? Og er det bare EP-serien til Hertz en kan kjøre high-level inn? Signalet skal inn en forsterker i HP-serien.
              Nå: Subaru Legacy 2.0R ZK, 2006 Modell

              Før: Subaru Legacy 2.0 GL, 1996 modell
              - Hertz, mille

              Comment


              • #37
                er det Hp5 så har ihvertfall hi-level inn. det bruker jeg! og det fungerer tilfredstillende.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by golfnos View Post
                  er det Hp5 så har ihvertfall hi-level inn. det bruker jeg! og det fungerer tilfredstillende.
                  Hørtes lovende ut. Har HP1KD og HP4.
                  Nå: Subaru Legacy 2.0R ZK, 2006 Modell

                  Før: Subaru Legacy 2.0 GL, 1996 modell
                  - Hertz, mille

                  Comment

                  Working...
                  X