Hva trenger jeg til å dempe bak høytalerne? Har du link til det jeg trenge totalt av materiale med dører?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trenger hjelp til å få godlyd i Yarisen min
Collapse
X
-
Kjøp to pakker Vibroplast-M1 og 4 ark av Splen 3008, da får du en god demping av hver dør. Om du syns det blir for dyrt så kan du droppe Splen, men jeg anbefaler deg å gjøre det når du skal legge såpass mye i selve utstyret. Det gir en langt bedre bassrespons i høyttalerne når dørene er dempet skikkelig.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostKjøp to pakker Vibroplast-M1 og 4 ark av Splen 3008, da får du en god demping av hver dør. Om du syns det blir for dyrt så kan du droppe Splen, men jeg anbefaler deg å gjøre det når du skal legge såpass mye i selve utstyret. Det gir en langt bedre bassrespons i høyttalerne når dørene er dempet skikkelig.
Skal Splen legges på ytterplata eller innerplata i døra?sigpic
/////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
jeg, og tror de fleste andre også legger dette oppå bibroplasten som ligger på ytterblekket Bruker Bitoplast på dør trekket
Bitoplast A10
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostHvis du skal beholde spilleren du har så må du ha en forsterker som takler high-level inn og ikke bare RCA. Både Hertz EP og Audison SRx serien har denne funksjonen. Hvis forsterkeren ikke har denne funksjonen så må du bruke en converter.Nå: Subaru Legacy 2.0R ZK, 2006 Modell
Før: Subaru Legacy 2.0 GL, 1996 modell
- Hertz, mille
Comment
-
Comment