Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lade Apollo A 1750?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lade Apollo A 1750?

Hei, driver å monterer anlegget i bilen min nå, å eg har et splitter nytt Apolla A 1750 batteri som eg skal bruke, burde eg lade dette før eg bruker det? Kan eg bruke en helt vanlig batterilader?

Takk
    Mvh
    Johnny Myhre

det skal være strøm på det,og nei,du må ha en lader beregnet på agm batterier
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Originally posted by phoenix gold View Post
      det skal være strøm på det,og nei,du må ha en lader beregnet på agm batterier
      hvor får eg kjøpt det`?
      men de du sier er da at de egentlig ikkje er nødvendig å lade det?
      Mvh
      Johnny Myhre

Comment

Det er i utgangspunktet ikke nødvendig med egen agm-lader til disse batteriene, men for optimal ytelse, f.eks dB-drag bruk osv, så er det ganske mye forskjell på å benytte en vanlig lader kontra en agm-lader.

Comment

Originally posted by Techpoint View Post
          Det er i utgangspunktet ikke nødvendig med egen agm-lader til disse batteriene, men for optimal ytelse, f.eks dB-drag bruk osv, så er det ganske mye forskjell på å benytte en vanlig lader kontra en agm-lader.
          men de gjør ikkje noko å lade med vanlig lader?
          Mvh
          Johnny Myhre

Comment

Nei, det gjør ikke noe. Men er det ikke en fullelektronisk lader, så skal du aldri lade med mer enn 10% av batteriets Ah. Dvs at ditt batteri ikke bør lades med mer enn 6-8A. Har du derimot en fullelektronisk lader med CPU styrt ladekurve osv så kan du bare guffe på
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
              Nei, det gjør ikke noe. Men er det ikke en fullelektronisk lader, så skal du aldri lade med mer enn 10% av batteriets Ah. Dvs at ditt batteri ikke bør lades med mer enn 6-8A. Har du derimot en fullelektronisk lader med CPU styrt ladekurve osv så kan du bare guffe på
              OK
              *titegn*
              Mvh
              Johnny Myhre

Comment

Working...
              X