Har nok ikke skjerpet meg på noen måte den siste tiden, da jeg egentlig ikke anser å ha noe problem på dette med seriøsitet... hva er det egentlig som får deg til å tro du har den fulle oversikt over hva som skjer innen bilstereo i Norge?
Det er er mer enn nok for meg til å ikke kunne anbefale deg.
Og vennligst merk deg at det ikke er deg jeg angriper her, men jobben du gjør som Admin. Håper du greier å se forskjellen. Noe jeg egentlig betviler, med åpningsreplikken din; "Du begynner her som på bilforumet ja.". Hva er det du sikter til her?
Og jeg sikter til de evige krangletrådene du har vært i på bilforumet.
Og som i tillegg innrømmer at dette ikke er på basis av personlige erfaringer, men hva han har "hørt av andre". Altså helt umulig for meg å imøtegå.
Jeg gjør meg selvfølgelig opp en mening når det en drøss av negative omtale, samt at bekjente har dårlig erfaring!
Og hvorfor skulle jeg la vær å dele min oppfatning, om jeg kan redde en stakkar fra å gå i en mulig felle?
Her har du altså misforstått meg... det er nettopp som Admin du IKKE bør ytre personlige meninger, især i slik omtale av konkurrende firmaer av forumets eier...
Om folk skal ta alt det Admin sier som god fisk, ja da syns jeg synd på dem.
Din jobb som Admin er bla. å være ansvarlig for hva som blir stående å lese på dette åpne, offentlige forumet. Fullstendig ubegrunnet ryktespredning om enkeltpersoner og/eller firmaer er noe av det en moderator skal slå ned på og fjerne, men hva skal en stakkars moderator gjøre når det er Admin selv som starter og legger ut rykter?
Det skjer jo bare ikke, det er ett fritt forum folk sier hva dem vil uten om hva dem vil, så lenge det ikke er personangrep, så må dem få lov til å mene det!
Og nei, det er ikke min jobb å redigere vekk slik at alt ser ut som gull og grønne skoger.
Min oppgave er å rydde opp i tullete tråder, stoppe drittkasting i stor skala, og generelt rydde opp og hjelpe folk.
Jeg er IKKE noe sensurorgan.
Dessuten er ikke undertegnede kontaktet av Admin eller Forumets eiere på noen måte for å kunne komme med et tilsvar på karakteristikken TransMedia blir gitt av Admin i denne tråden.
Åpent forum, åpent for alle meninger, så lenge det ikke går over streken med personangrep.
Er det ditt ansvar å felle en dom over hvilke forhandlere som er seriøse eller ikke? Hva legger du egentlig i ordet seriøs? Har noen bedt deg komme med personlige betraktninger i det hele tatt rundt dette? Hvilken felle er det folk går i om de trosser din karakteristikk av TransMedia og allikavel handler her? Taper de penger eller hva er det som gjør at du må fortelle at vi er useriøse her?
Og nei, ingen har bedt meg, men når jeg ikke ville handla der selv, så kan jeg vitterlig si ifra om hva jeg mener.
Som privatperson kan du jo gjerne starte en tråd med "For oss som synes RF bare burde legge ned", så er det sikkert noen som synes slikt er artig og er enig, men som Admin i et såkalt uavhengig bilstereoforum er det jo bare helt håpløst!
Og hvorfor skal det være så håpløst som Admin, jeg har da ingenting med hva folk velger av merker, hvilken profil vi har utad eller noe som helst på den måten.
Vi er ikke ett betalingsforum, vi er ett entusiast, amatør og hobbyforum der folk kommer med sine meninger og erfaringer, om det står Administrator under mitt brukernavn er det ravende likegyldig!
Og hvorfor skal Installbay vurdere om han har funnet rette mannen?
Han har jo samme tittelen under nicket sitt selv, og promoterer produkter og produktene sine, samt kommer med erfaringer han har osv.
Jeg tror du har misforstått hele oppbygningen av forumet, og i tillegg er småsur fordi jeg kalte deg useriøs.
Om du ikke liker hvordan ting fungerer her, så er det bare å la vær å gå innom.
Ingen tvang.
Og istedet for å skal "ta meg" på alt dette her, og mene at jeg burde gjøre ditten og datten, kan du ikke heller slenge ut noen billige produkter, tilbud , whatever i kjøp og salgdelen!
Det er jo helt lov her i motsetning til bilforumet.
Om du selger noe, og folk er fornøyd med leveringstid og behandling, så kommer det i Kjøp og Salg Feedback!
Har du ett par positive der, så holder det for de fleste.
For ikke å glemme produktanbefalinger til folk som spør etter ustyr.
Jeg kan gjerne gi deg reine ark fra min side, om du ønsker å være aktiv her.
Vi ønsker alle forhandlere velkommen, uavhengig av hva noen av forumets eiere / moderatorer / Admins skulle mene.
Fram til det motsatte er bevist selvfølgelig, useriøse folk og firma liker vi ikke her, uansett hvem de er.
Comment