Noen som kunne oppsummert bakdelene med å kjøpe spiller fra statene??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
CD-spiller fra statene??
Collapse
X
-
Tags: None
-
Høres bra ut!
Prisene på norske spillere er jo så høy at i enkelte tilfeller vil man kunne bestille en ny fra statene om noe skulle ryke!
Radio??!?! Har vel ikke brukt vanvittige mange timer på å bygge et bra stereoanlegg for å høre på radio!!
Blir spiller fra statene ja!
Comment
-
ja de er høye.. pga moms og avgifter:P
nei radio er ikke i bruk så mye
opp til deg;D
men skal du stille i emma. så er det vell noe me at en viss % av anlegget skal komme fra butikker i norge?(rett meg viss jeg har feil)pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
Ford<3
Comment
-
Men, så kommer det store spørsmålet..... Hvilken spiller skal man satse på? Noen som kan komme med tips til spillere som ligger i det øvre sjiktet?? (Pioneer)
Comment
-
Noen andre som vil komme med forslag til spillere som VIRKELIG ER Å ANBEFALE?
Comment
-
man må betale 25% på den totale summen ink frakt.
det som er forskjell på us spillere,er at det ikke er oddetall radiotuning,ikke rds,ikke iso kobling,+ at du kan slite med garantien,koster jo nesten like mye å sende spilleren tilbake til usa,som spilleren koster og kjøpe ny i usavolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Okei, om spilleren koster 2500 med frakt, blir da 3000kr tilsammen med mva, i mot 10 000kr i Norge så er det vel greit det da
hva har det å si at den ikke har rds eller iso kobling?
Irriterer at jeg fan ikke finner Pioneer AVH-P5900DVD på ebay, kun P5000 :\Mvh Thomas Pedersen
-------------------------------------------
1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus
Comment
-
Bestiller man kun små kolli fra statene, er 99% av alle selgere villig til å sende varene som "gift" og sette en lav "value", sånn at toll-kostnader unngås! Værste som skjer ar at din pakke blir tatt i en stikkprøve og du må betale toll-avgiftene!
Ikke ISO? Hmmm.. trenger jo ikke være ingeniør for å koble på pluss, styrestrøm, jording og og remote da! Ser ennå ingen REELLE bakdeler ved kjøp av spiller fra statene..
Comment
-
Originally posted by king_pedersen View PostOkei, om spilleren koster 2500 med frakt, blir da 3000kr tilsammen med mva, i mot 10 000kr i Norge så er det vel greit det da
hva har det å si at den ikke har rds eller iso kobling?
Irriterer at jeg fan ikke finner Pioneer AVH-P5900DVD på ebay, kun P5000 :\
Comment
-
Originally posted by Leeplay View PostBestiller man kun små kolli fra statene, er 99% av alle selgere villig til å sende varene som "gift" og sette en lav "value", sånn at toll-kostnader unngås! Værste som skjer ar at din pakke blir tatt i en stikkprøve og du må betale toll-avgiftene!
Ikke ISO? Hmmm.. trenger jo ikke være ingeniør for å koble på pluss, styrestrøm, jording og og remote da! Ser ennå ingen REELLE bakdeler ved kjøp av spiller fra statene..
en spiller som koster 2500kr ink frakt,kommer på 3150kr + 180kr i fortollingsgebyr,jeg har kjøpt endel bilstereo i usa før,men har enda ikke sluppet unna mva på noe av det jeg har kjøptvolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
Comment