Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD-spiller fra statene??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CD-spiller fra statene??

    Noen som kunne oppsummert bakdelene med å kjøpe spiller fra statene??
    Terje Lie
    99 53 66 00
    terje_lie@yahoo.no

  • #2
    Radioen funker heller dårlig..
    Garanti er vel høvelig vanskelig å få igjen på, hvis noe skulle gå galt. Ikke umulig, bare vanskelig.

    Og det er vel stort sett det.
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      er bare det som chin sier
      men du får det så billig at du har rå til å reparere cd spilleren på en norsk butikk viss noe går gæli
      pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
      Ford<3

      Comment


      • #4
        Høres bra ut!

        Prisene på norske spillere er jo så høy at i enkelte tilfeller vil man kunne bestille en ny fra statene om noe skulle ryke!

        Radio??!?! Har vel ikke brukt vanvittige mange timer på å bygge et bra stereoanlegg for å høre på radio!!

        Blir spiller fra statene ja!
        Terje Lie
        99 53 66 00
        terje_lie@yahoo.no

        Comment


        • #5


          ja de er høye.. pga moms og avgifter:P

          nei radio er ikke i bruk så mye

          opp til deg;D

          men skal du stille i emma. så er det vell noe me at en viss % av anlegget skal komme fra butikker i norge?(rett meg viss jeg har feil)
          pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
          Ford<3

          Comment


          • #6
            Men, så kommer det store spørsmålet..... Hvilken spiller skal man satse på? Noen som kan komme med tips til spillere som ligger i det øvre sjiktet?? (Pioneer)
            Terje Lie
            99 53 66 00
            terje_lie@yahoo.no

            Comment


            • #7
              DEH-P9800BT(har jeg hatt) er ganske grei spiller med ganske avanserte funksjoner
              men det er mitt syn

              kjøp premier versjonen(trur det finnes på ebay=)
              pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
              Ford<3

              Comment


              • #8
                Noen andre som vil komme med forslag til spillere som VIRKELIG ER Å ANBEFALE?
                Terje Lie
                99 53 66 00
                terje_lie@yahoo.no

                Comment


                • #9
                  Så hvordan er det når man bestiller fra USA? når den kommer hjem til deg? den går vel gjennom tollen? du må vel betale avgift? Eller?
                  Mvh Thomas Pedersen
                  -------------------------------------------
                  1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

                  Comment


                  • #10
                    man må betale 25% på den totale summen ink frakt.

                    det som er forskjell på us spillere,er at det ikke er oddetall radiotuning,ikke rds,ikke iso kobling,+ at du kan slite med garantien,koster jo nesten like mye å sende spilleren tilbake til usa,som spilleren koster og kjøpe ny i usa
                    volvo s60
                    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                    Member of VW Audi Club Norwegen

                    Comment


                    • #11
                      Okei, om spilleren koster 2500 med frakt, blir da 3000kr tilsammen med mva, i mot 10 000kr i Norge så er det vel greit det da

                      hva har det å si at den ikke har rds eller iso kobling?

                      Irriterer at jeg fan ikke finner Pioneer AVH-P5900DVD på ebay, kun P5000 :\
                      Mvh Thomas Pedersen
                      -------------------------------------------
                      1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

                      Comment


                      • #12
                        Bestiller man kun små kolli fra statene, er 99% av alle selgere villig til å sende varene som "gift" og sette en lav "value", sånn at toll-kostnader unngås! Værste som skjer ar at din pakke blir tatt i en stikkprøve og du må betale toll-avgiftene!

                        Ikke ISO? Hmmm.. trenger jo ikke være ingeniør for å koble på pluss, styrestrøm, jording og og remote da! Ser ennå ingen REELLE bakdeler ved kjøp av spiller fra statene..
                        Terje Lie
                        99 53 66 00
                        terje_lie@yahoo.no

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by king_pedersen View Post
                          Okei, om spilleren koster 2500 med frakt, blir da 3000kr tilsammen med mva, i mot 10 000kr i Norge så er det vel greit det da

                          hva har det å si at den ikke har rds eller iso kobling?

                          Irriterer at jeg fan ikke finner Pioneer AVH-P5900DVD på ebay, kun P5000 :\
                          DVD-spillere vil du vel heller slite litt mer med. Tenker da på at "norske" dvd-er ikke vil fungere pga soner!
                          Terje Lie
                          99 53 66 00
                          terje_lie@yahoo.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Leeplay View Post
                            Bestiller man kun små kolli fra statene, er 99% av alle selgere villig til å sende varene som "gift" og sette en lav "value", sånn at toll-kostnader unngås! Værste som skjer ar at din pakke blir tatt i en stikkprøve og du må betale toll-avgiftene!

                            Ikke ISO? Hmmm.. trenger jo ikke være ingeniør for å koble på pluss, styrestrøm, jording og og remote da! Ser ennå ingen REELLE bakdeler ved kjøp av spiller fra statene..
                            er ikke noe problem å koble sammen,men er det trangt der spilleren skal sitte,og du skal ha iso kobling,så er det ikke sikkert du får spilleren helt inn,noe jeg ikke fikk på us spilleren jeg hadde,man får da dobbelt opp med koblinger bak på spilleren

                            en spiller som koster 2500kr ink frakt,kommer på 3150kr + 180kr i fortollingsgebyr,jeg har kjøpt endel bilstereo i usa før,men har enda ikke sluppet unna mva på noe av det jeg har kjøpt
                            volvo s60
                            vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                            Member of VW Audi Club Norwegen

                            Comment


                            • #15
                              Ah, seff.. tenkte ikke på det ser ut til at det blir norsk kjøp av P5900 da, må fikse en hyggelig pris her nede på sjappa
                              Mvh Thomas Pedersen
                              -------------------------------------------
                              1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

                              Comment

                              Working...
                              X