Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strømtjuv... eller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Strømtjuv... eller?

    Lurer litt på folks erfaringer her, håper det er noen med litt tips.

    Det er ikke akkurat bilstereo, men nærme nok. Jeg skal montere inn et blåtann-sett i bilen (Parrot CK3000) og har tenkt til å hente strømmen til den samt til laderen til mobiltelefonen på "baksiden" av sigarettenneruttaket. Jeg lurte da på hva folket anbefaler for å koble til her? Strømtjuv? Sukkerbiter? Lodding? Noe helt annet?

  • #2
    Originally posted by addey View Post
    Lurer litt på folks erfaringer her, håper det er noen med litt tips.

    Det er ikke akkurat bilstereo, men nærme nok. Jeg skal montere inn et blåtann-sett i bilen (Parrot CK3000) og har tenkt til å hente strømmen til den samt til laderen til mobiltelefonen på "baksiden" av sigarettenneruttaket. Jeg lurte da på hva folket anbefaler for å koble til her? Strømtjuv? Sukkerbiter? Lodding? Noe helt annet?
    Litt avhengig av strømtrekk, men en bt-sak trekker ikke stort, så en strømtjuv duger sikkert. Det beste er seff å splitte kabelen og lodde. En krymp på der så er du 100% safe.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      En strømtyv er ikke lurt. Den ødelegger noen kordeller i ledningen. (Kordeller= de små kobber lederne)
      Kjører VW Passat 2003
      Vw Caddy 2012 (jobb)

      Comment


      • #4
        Ok, lodding it is then

        Comment

        Working...
        X