Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer AVH-P5000DVD, Ulyd fra CD.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer AVH-P5000DVD, Ulyd fra CD.

Hei, har akkurat kjøpt en Pioneer AVH-P5000DVD ( http://www.pioneer.no/no/products/25...DVD/index.html ).
    Fikk satt den inn og ordnet så den spillte etter mye om og men i går

Nå kommer det av og til en rar lyd av spilleren når den spiller av en CDplate, akkurat som om den skraper på cdn eller kjører cdn i 50 000 rpm, cdn spiller fortsatt mens lyden er der, men det er ingen fin lyd, noen som har peil på hva dette kan være? Av og til er lyden der, av og til ikke, syns dette er veldig rart..
    Dårlig forklart, men litt vanskelig å forklare det
    Ellers så e det en pooorno spiller
    Mvh Thomas Pedersen
    -------------------------------------------
    1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus

Den kan være noe tull med laser'n...

Comment

Hei, takk for svar, men var nede der jeg kjøpte den og når vi satt den i racken der uten monoblokk tilkoblet så ble det bra, ser ut som at kanalene er blåst mens vi kobla den opp, men går på pioneer sin garanti
      Eneste som er VANNVITTI kjedelig er at jeg nå måtte sende den inn dagen etter jeg fikk den:< bah..

Kan spørre nå som jeg har fått igang en tråd her, noen som har koblet Black Rim Phase1 lykter på en S40 96 mod? Isåfall send meg en pm
      Mvh Thomas Pedersen

Comment

Ah, du har tatt ip-protectoren din? det er støy når du f.eks skifter spor på cd etc?

Comment

Nei, tror det er den utgangen jeg kobler monoblokka i de sa som var gåen, den begynner å bråke når jeg setter inn cdn og slutter ikke før jeg tar ut cdn, men på¨racken hos forhandleren så støya den ikke.
          Søppel med sånne ting:\
          Mvh Thomas Pedersen

Comment

Working...
          X