Announcement

Collapse
No announcement yet.

delefilter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • delefilter?

    hei har kjøpt Fusion Powerplant PP-CM65 6,5" 2 veis til min celica t20 og den var det diskant orginalt i men ikke noe delefilter.. men to kabler ( 2 pluss og 2 minus) fra cd spiller`n..

    burde jeg bruke delefiltere eller bare koble rett på som det var før?

    prøvde med dele filter istad når jeg prøvde monterete det men var trangt å plassere delefitere så tenke på denne løsningen..

    det er faen meg trangt å plassere diskanten også, så blir litt jobb der..
    og 6,5" elemente var for breit så jeg måtte kappe det rundt så jeg fikk det inn men det gikk lett men tok litt tid..

    testa det men synes diskanten var mye "skrik". den gamle bare susa det nesten i..

    Mvh Eirik

  • #2
    Er du sikker på at det ikke er opplagt delefilter på de ledningene allerede da? ettersom du hadde egen diskanthøytaler med tilhørende ledning fra før mener jeg
    1989 Volvo 740 GL

    Comment


    • #3
      er ikke delefinter på døren hvertfall..

      kommer kunn ledingen inn i døra..

      kobla først begge inn i delefiltere og etter på kunn en og det funka helt likt..

      Comment


      • #4
        Det sitter delefilter helt oppe ved diskanten hvis jeg ikke husker helt feil.

        Comment


        • #5
          enten oppe ved diskanten,eller langs kabelen fra bassen og opp..

          Legg opp nye kabler i døren og bruk for all del delefilteret! Mener det skal være en justering for diskanten på filteret?

          Å montere inn nye diskanter er noe de fleste kutter hull til andre plasser/støper på speil dekslene e.l ( om det kunne vært en idê?

          Comment


          • #6
            nei sitter ikke noe delfilter noe sted på døra.. ja er på det nye delefiltere kan man stille volumet på delefilteret..
            plus-> 0->minus..

            er i speildekslene det er orginal.. må vel bare kappe og lime det på der..

            Comment

            Working...
            X