Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynabel 9815

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dynabel 9815

Er det noen her som har noe erfaring med dynabel 9815?
    om di holder lenge med hard spilling å vordan di er å bruke til db drag?

Jon Ola (dynabelgolfen) bruker disse med stort hell så ja de duger. sjekk prosjekttråden hans på dette forumet.
    Mvh
    Lars Engen

Comment

Men de tåler ikke allverden av juling... Må brukes med vett!

Comment

oki ja har fått hjem 2 stk som jeg må få testet ut

Comment

Originally posted by BeemerZ1 View Post
          Men de tåler ikke allverden av juling... Må brukes med vett!
          oki di blir drevet av en ma audi hk 4000, di spiller rimeli rått men det er bare hvor lenge di varer

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
            Jon Ola (dynabelgolfen) bruker disse med stort hell så ja de duger. sjekk prosjekttråden hans på dette forumet.
            Han gjør faktisk ikke det lenger.

De fleste i Team dynabel har vel byttet ut disse subbene med enten pioneer eller audiopulse.

Men tror uansett ikke dette er en sub jeg hadde brukt til dB-drag, men den spiller jo greit med bass for å si det sånn. Hvorvidt den tåler misbruk over lengre tid skal jeg ikke uttale meg om.

Comment

ok, nei ikke vet jeg men di får holde ut en stund til, uansett er overrasket over hvor godt di spiller på tanke av pris

Comment

jeg har jo prøvd ut denne i golfen min.. spilte helt ok med bass fikk en del juling av meg noen ganger, å tålte det:P
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

De tåler det som er opp gitt som max rms, over det så sprenger de fort...
                  Var ikke noe problem å ta knekken på de med 2800rms i 2 ohm fordelt på 2x9815
                  Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

Originally posted by OpelPower View Post
                    De tåler det som er opp gitt som max rms, over det så sprenger de fort...
                    Var ikke noe problem å ta knekken på de med 2800rms i 2 ohm fordelt på 2x9815
                    Som sagt, de må brukes med vett...
                    To sånne tåler fint 10 kW en liten stund så lenge de ikke slår for langt.

Comment

ja nå har jeg laget ny kasse til di på 150-160 liter med 4 porter å det får passaten til å bli sjele akti heheh
                      håpper jeg får testa det på termlabe eller noen db drag snart

Comment

Working...
                      X