Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kabler til fremtidig forsterker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kabler til fremtidig forsterker

    Hei! Har en sony sub og forsterker stående, som jeg lurte på å hive inn i bilen. Tenkte som så at når nå først skal legge opp kabler til dette, kan jeg jo like godt legge opp til en fremtidig forsterker, slik at jeg slipper å gjøre dobbelt opp. Bilen er en opel vectra 99 model, spiller er pioneer p-88rsII, og fremtidig forsterker en eller annen 5 kanaler rundt 8-10 tusen.... Noen gode forslag til hvilke signal og strømkabler jeg burde legge opp?

  • #2
    Originally posted by pondus View Post
    Hei! Har en sony sub og forsterker stående, som jeg lurte på å hive inn i bilen. Tenkte som så at når nå først skal legge opp kabler til dette, kan jeg jo like godt legge opp til en fremtidig forsterker, slik at jeg slipper å gjøre dobbelt opp. Bilen er en opel vectra 99 model, spiller er pioneer p-88rsII, og fremtidig forsterker en eller annen 5 kanaler rundt 8-10 tusen.... Noen gode forslag til hvilke signal og strømkabler jeg burde legge opp?
    Biltema (H)

    Hehe, neida :P Audison connection er gode signalkabler.. lydmessig ikke hørbart uansett hva du kjøper.. men kvalitetsmessig, så er de gode... sitter godt i terminalene, sterk isolasjon =)

    Strøm bruker iallfall jeg stinger/dynabel =) ærlige på mm2 å SOLID isolasjon, samt ikke heelt umulig å legge =)
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #3
      Takk for svar Noen spesiell tykkelse på strømkabel? Jeg tenkte på en rundt 30mm^2.

      Comment

      Working...
      X