Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monoblokk + 4-kanals forsterker?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Monoblokk + 4-kanals forsterker?

En kamerat av meg har nettopp kjøpt seg bil, og investerte i Sony sin SoundStorm pakke fra bilstereo.no med 6x9ere, sub, spiller og kabler..

Har ikke ork eller tid til å bygge kasse til han riktig enda, ettersom jeg har en ferdig sub i kasse stående

Tenkte å koble 6x9erne på 4kanals forsterkeren som fulgte med, og min monoblokk til subben, men ble litt i tvil om èn ting..

Er input og output hull til phonokablene på begge forsterkerne, kan vi da kjøre en helt vanlig kabel med rød og hvit plugg som man finner mellom DVD og TV f.eks mellom forsterkerne, for å unngå å splitte phonosignalet??

Nytt spørsmål:

Kompisen min har investert i en ferdig kasse.. Jeg har ikke sett kassa enda, men regner med det er masse filt og greier rundt hullet til elementet?
    Kan vi bare skru elementet fast oppå filten, eller må vi gjøre no dilldall for å få det tett??
    Last edited by Espen; 02-10-2008, 16:26.
    It's all Pioneer, bby!

JA! det kan du!

Comment

Mye mulig at det var ett dumt spørsmål i utgangspunktet.. Men takk skal du ha!
      It's all Pioneer, bby!

Comment

greit å spørre i tilfelle det kan være feil
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Nytt spørsmål:

Kompisen min har investert i en ferdig kasse.. Jeg har ikke sett kassa enda, men regner med det er masse filt og greier rundt hullet til elementet?
          Kan vi bare skru elementet fast oppå filten, eller må vi gjøre no dilldall for å få det tett??
          It's all Pioneer, bby!

Comment

Kjør på! Det går nok veldig bra

Comment

Working...
            X