Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen ideer til en grei dobbel din spiller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jammen da ordner det seg jo da

Comment

Har du PDX så skal du da ikke bytte, gode forsterkere det

Om du trenger å gjøre om høynivå til lavnivå så bør du ha SLI boksen i bakhode. Så langt jeg kjenner til, den eneste som har remotesignal ut.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

det er denne du tenker på?: http://www.elutstyr.no/product_info....d06f462b3affe2

Vurderer litt å gå for pioneer FH-P80BT fra statene.. Kommer på ca 1600 inkl frakt, eks moms.. momsen skal jo ikke være noe problem å komme utenom\skrive ned.. så får se, frister litt å kjøpe den!
        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

Comment

Ville droppa å handle fra USA. Radioen fungerer veldig dårlig i Norge og du har overhode ingen garanti eller reklamasjonsrett å støtte deg til om noe skulle skje.

Ikke for å komme med skremselspropaganda, men blir du tatt for å fuske med moms så risikerer du bot og beslaglagt vare.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

jeg er klar over det! Har handlet "en del" fra statene til nå.. Og alt har fungert smertefritt.. Er veldig nøye på hvilke folk og butikker jeg bestiller fra, spesielt på ebay! Når valget står mellom å betale 1600-2000kr for en vare fra USA eller3500- 4000kr i Norge så synes jeg valget forsåvidt blir lett.. Radio klarer jeg meg uten ;p
            Har aldri vært annet enn strålende fornøyd med varer jeg har kjøpt fra USA så..

Men vi får se, vil helst ut med så lite penger som mulig ettersom jeg synes jeg har brukt altfor mye på anlegg til nå
            Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

Comment

Working...
            X