Kinetik HC-2400 synes nå jeg har en god pris jeg da, er ikke den på 3798 eller noe da?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Batterier!! Skal bestille i morgen.
Collapse
X
-
Originally posted by Larsi View PostGode svar her, takker så meget!
Men har fremdeles ikke bestilt batterier, så må vite hva eg bør kjøpe.
Stinger PC70 eller hva de heter? får de for ca 2000.- per stk.. men de har så høy indre motstand.. 4ohm.
SP1700 heter vel Stinger sitt, mens Odyssey sitt heter PC1700. Disse har lav indre resistans, 2,2 mOhm mener jeg det var.
I utgangspunktet er Stinger sitt vesentlig dyrere, men prisen kommer jo an på selger...
Comment
-
Ja, men tror eg satser på Kinetik.. Vet bare ikke hvilken enda. Kunne tenkt meg 2 stk HC2400, men det blir skummelt dyrt.
Morel selger de for 3798.- per stk ja.
Så må en beregne 62kg i frakt også (for 2 stk), koster nok en del det og.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
hvertfall sist jeg var på torshov her i skien kostet de 1998 kr pr stk....Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Noen som har prøvd Kinetik HC2400 Monster, og/eller Odyssey PC2150?
Klarer ikke å bestemme meg. Prisene eg har fått er noenlunde like.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Kan du ta det litt mer spesifisert?
Hva tålte de/hva tålte de ikke? Hvor lenge kunne du spille med alt på full guff uten at kapasiteten tok slutt?
Hvor mye RMS hadde du på de?It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Originally posted by Larsi View PostKan du ta det litt mer spesifisert?
Hva tålte de/hva tålte de ikke? Hvor lenge kunne du spille med alt på full guff uten at kapasiteten tok slutt?
Hvor mye RMS hadde du på de?
Forsterkere kunne tilsammen yte 10 000w rms. 2 monoblokker og 1 stk 4-kanaler.
Comment
-
Kan nevne at ett PC1700 klarer bortimot 1000A strømtrekk før spenningen synker så mye at forsterkeren(e) gir seg.
Klarer forresten lett 10kW (maks målt 11,5kW) ut fra forsterkerne så lenge jeg ikke går under halve minimumsimpedansen...
Dette er riktignok med ett PC1700 og et 900DC foran, men så å si all strøm kommer fra PC1700.Last edited by BeemerZ1; 07-10-2008, 23:40.
Comment
-
2stk kinetik HC2000, eller 2 stk HC 2400??
Strømtrekket blir da GZ monoblokk som kan levere 8000w rms, og 2 stk Alpine 4-kanalere som ikke trekker fullt så mye.
+ det bilen trenger da...It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Originally posted by Larsi View Post2stk kinetik HC2000, eller 2 stk HC 2400??
Strømtrekket blir da GZ monoblokk som kan levere 8000w rms, og 2 stk Alpine 4-kanalere som ikke trekker fullt så mye.
+ det bilen trenger da...
Skal du bare spille musikk hadde jeg bare handla 2 av det som passer foran i bilen best.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
Comment