Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen formening?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen formening?

    hei alle sammen nettop registrert meg her eter at jeg har sittet og tenkt på dete med sub en stund..... vilken er best? tenkt på,
    Soundstream T5-15 SPL a 2stk
    KICKER - Solo-Baric 15" L7 a 2stk
    audio pulse ap3015 a 1stk

    hvor stor kasse og ikke minst hvor mye power vil jeg trenge? har lakt 50kvm kabbel og 2 optima gul top på bestiling...
    har dere noen syns ponkter på disse subene? har 1stk Phoenix Gold RSD1200.1 er dete nok?
    er til en ford scorpio combi sedan....
    spiller alt fra contry til hevy så burde funke greit til det messte 12" av di samme subene som er nevnt ovenfor er også av interese
    på forhånd takk

  • #2
    Ta deg en tur innom butikken vår på Kilen, så kan du høre på noen flere alternativer før du bestemmer deg

    Halfdan Willhelmsens Alle 52, 3117 Tønsberg
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      det ville ihvertfall jeg gjort Hertz subbene bl.a ligger vel faktisk under pris sjikte som 15" L7 ligger i, og du kan få minst like bra lyd med riktig bygget kasse Ikke minst kan du få Fin lyd i tilegg ( i motsetning til L7)

      Comment


      • #4
        hmmm ja tittet mer og mere på hertz sine hx300d... budsjetet er allerede blåst over di neste horisåner så tror mer og mer på at kicker er lakt vekk... men skal ta meg en tur inom men di andre a? hadde vert morro med noe som spiller som f***m og fortsat høres bra ut vert morro med en 140/145db

        Comment


        • #5
          kicker er vel en del dyrere en hx300d??

          Comment


          • #6
            jo det er det nest dyreste alternativet eter audi pulse (kicker) ss t5 subene a? hvordan spiller di a?

            Comment

            Working...
            X