Har fått tak i en dual monoblokk med med doble strømtilkoblinger.
Den skal ha 2x350 ampere sikringer.Fikk bare tak i 2x200A,,Holde dette?
Skal bare spille "normalt" og tviler stert på at de 5000wattene noen gang blir brukt
Står i bruksanvisninga at denne kan trekke 300A
Dette skal bli koblet opp mot 2x12" med 2x4ohms spoler.
Det andre jeg lurer på er om det er nødvendig på en slik forsterker å bruke 2x50mm2 til + helt fram til batteri forran? (hadde tenkt å bruke den ene jeg har i dag og splitte den bak)
Har dog en rull med 50mm2 på vei i posten
Har pr i dag 180A dynamo og maxima batteri foran.Vil dette holde?
hvis jeg skjøper ett batteri til å ha bak også er det da noen hensikt å bruke 2x50mm2 på +en mellom disse to?
skal som sakt ikke spille spl og bassene har små kasser(43L)og jeg var vel egentelig fornøyd med de 2 små forsterkerne jeg hadde før
åssen har eller ville dere gjort det?
Den skal ha 2x350 ampere sikringer.Fikk bare tak i 2x200A,,Holde dette?
Skal bare spille "normalt" og tviler stert på at de 5000wattene noen gang blir brukt
Står i bruksanvisninga at denne kan trekke 300A
Dette skal bli koblet opp mot 2x12" med 2x4ohms spoler.
Det andre jeg lurer på er om det er nødvendig på en slik forsterker å bruke 2x50mm2 til + helt fram til batteri forran? (hadde tenkt å bruke den ene jeg har i dag og splitte den bak)
Har dog en rull med 50mm2 på vei i posten
Har pr i dag 180A dynamo og maxima batteri foran.Vil dette holde?
hvis jeg skjøper ett batteri til å ha bak også er det da noen hensikt å bruke 2x50mm2 på +en mellom disse to?
skal som sakt ikke spille spl og bassene har små kasser(43L)og jeg var vel egentelig fornøyd med de 2 små forsterkerne jeg hadde før
åssen har eller ville dere gjort det?
Comment