Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spesielle skruer !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spesielle skruer !

har hørt med elfa og wurth om disse skruene men de sier de er for spesielle.
    det er tre skruegjenger med umbrako hode på.

de fulgte med i en gammel sub jeg kjøpte for lenge siden.
    men skulle gjerne ha likt å få tak i fler av denne type skrue. er det noen som kan hjelpe meg?

Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

hvordan elementer skal du bruke disse på og hvor mange trenger du? Har noen liggende.

Vi kan levere tusenvis, men kun i rustfritt. Sliter fortsatt med å finne disse i sort
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Svart lakk finnes fremdeles
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

De skal brukes til Morel prosjektet mitt http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=3879

trenger egentlig bare 8 slike skruer men hvorfor ikke bare kaste i 20 stk:P?

hvorfor er egentlig disse så utrolige vanskelige å finne?

synes de ser veldig proffe ut når de står skrudd inn i høyttalerne.

De finnes ikke i sort? åssen farge er det på de du har? sølv?

Comment

jeg har noen i sort som jeg har samlet opp iløpet av årenes løp. Dette er en veldig spesiell møbelskrue og har ennå ikke funnet noen som lagerfører disse i større kvanta. Ingen av de store skrueimprtørene i Norge har de. Må spesialbestilles
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Pål, kan du sende over 80 av disse skruene til meg mot betaling? Rustfritt stål, med gjengelengde som er ca passelig til en 22mm mdf plate. adresse får du på PM om det viser seg at det er mulig å levere disse til en fornuftig pris.

/sture
            Sture Vedal

Comment

Hvor er det du eventuelt spesial bestiller de? kanskje dere burde ta et lite innkjøp i de skruene og selge det på nettbutikken deres?
              Er sikkert fler der ute som har leite etter de skruene.

akkurat nå så kan jeg faktisk ikke forestille meg noe annet enn å skru disse skruene i elementene mine på kassa.

Comment

veit hvertfall at soundsplinter pleide å levere disse i sort sammen med subbene deres.. kanskje ta kontakt med de?
                www.eirikaspaas.com

Comment

er mange elementer som kommer med slike skruer. Hertz ML500 og flere Fusion basselementer. Vi fikk en stor pose med disse fra Hertz, men alle er brukt opp. Jeg må sjekke litt mer på pris og leveringstid. Ofte så er minimumsantall i bestilling flere tusen skruer. Ikke noe problem om prisen er rett, men må som sagt sjekke dette.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Vær så snill å sjekke dette opp er utrolig intresert i de skruene her meget spesielle og virker meget proft mer sakt

jeg skal iallefall garrantert ha Minimum 8 stk men helst mange fler.

Comment

Working...
                    X