Announcement

Collapse
No announcement yet.

erfaring med Phoenix Gold RSD1200.1?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• erfaring med Phoenix Gold RSD1200.1?

hei hei godt folk noen som har prøvd Phoenix Gold RSD1200.1?
    ser jo helt grei ut og ikke så ille og se på men det var prisen i norge da...

ingen som har testet en gang???

Comment

Første bud for å få svar er vell å skrive bedre titler på trådene dine Skriv f.eks. erfaring med Phoenix Gold RSD1200.1 ønskes så er det kanskje større sjans for respons!

Comment

kan moderator ordne dete er pass dom ang pc eller forklaring på over skrift i tråd?

Comment

ingen som har vert borti en sånn p-g amp???
          BOOOOOMP

Comment

ingen som har vert borti en sånn p-g amp???
            BOOOOOMP

Comment

Rent effektmessig kan du helt sikkert få tak i like mange eller flere watt til samme pris. Hvordan byggekvaliteten er vet jeg ikke, men jeg har heller ingen grunn til å tro at den er stort verre eller bedre enn andre "kjente merker". Lydkvalitetsmessig tviler jeg på at du vil høre stort forskjell på denne eller f.eks. en dynaBel BF7501 til 4998,-. Det meste av dagens forsterkerteknologi har eksistert i mange år, og det er ingen heksekunst å designe en god forsterker. Dessuten vil både basselementet, kassen det står i, tuningen av denne og hvordan den er plassert utgjøre en langt større forskjell enn to forsterkere med nogenlunde samme (reelle) spesifikasjoner.

Comment

oki nei har ikke sett andre som har hatt eller hørt no serlig om den forsterkern.... mmm ja ja vi får tann ned fra hylla og ut av esken og prve 18" pånn da tussen takk!
                ingen fler?

Comment

ja ja da ere bare og gi gass dada er ampen kommet og på vei ut i bilen

Comment

Working...
                  X