Announcement

Collapse
No announcement yet.

stygge priser på morel.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stygge priser på morel.no

    jeg syntes jeg må begynne og ta opp dette jeg var på morel.no

    og der skal han ha 7998kr for den morel ultimo 10"
    kan det være mulig at det skal være så sykt dyrt!!

    han robber jo folk får penger!!!!!!!!!!!! gå inn på morel.se så koster jo samme basseren 4995 svenske!!!

    det er 3000kr for 10" og 3500krfor 12" i forsjel på en bass rett over grensa!!!

    han har jo ikke priser som hører hjemme noen steder!!..........

    syntes jeg måtte ta opp dette nå!!.......................
    MVH
    Hans Martin holtet

  • #2
    Mens Elate SW10 er 100kr billigere i Norge enn i Sverige...

    Mellomtonen CDM-88 koster 2598,- i Norge og 2895,- i Sverige..


    Så kan jo være at det er en grunn til at akkurat Ultimoen er så mye billigere i Sverige... Kampanje, partikjøp?
    Ikke for å forsvare noen, men kan ofte være greit å sammenligne de andre produktene også for å se etter likheter.

    Comment


    • #3
      inntrykket mitt etter og ha sammelignet et par svenske og norske web shops nå, i 5 minutte. Er at sverige ligger over norge på pris. så på focal, hertz, genesis. Hvorvidt det er et godt nok grunnlag for og komme med noe fasit er en anna sak.. jeg tok norske priser fra hodet og vet ikke hva som har skjedd der i forhold til valuta osv om dagen
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        Og jeg kikka bare på Morelprodukter, og på de produktene jeg sjekket så var Norge billigere enn Sverige, bortsett fra på Ultimosubben..

        Comment


        • #5
          Mtp på at Morel.se får lov til å selge hjemmeprodukter fra Morel, så har vel de en del bedre priser, samt pusher ett mye større volum..

          Såvidt jeg har hørt, så må man selge en del for å kunne ha begge deler.

          Men mulig jeg tar feil.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Jeg finner egentlig bare Ultimo-bassene han er veldig dyre på i forhold til morel.se
            Og at ting er billigere over grensa er vel ikke sjokkende akkurat, mtp på EU osvosv... ?

            Kunne du neste gang du skal anklage, ha litt mer håndfaste greier å komme med?
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Av egne erfaringer har jeg opplevd at bilstereo i sverige, både på nett og i butikk, er dyrere en norge.

              Edit: Veldig OT.
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #8
                Du finner ET ENESTE produkt som er dyrere i norge, og starter da å whine om det i en egen tråd?`

                Gratulerer!
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  reis til ljudgaresjen i sverige!! han selger xxx 18" for 10000kr!!
                  MVH
                  Hans Martin holtet

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by hansi_199 View Post
                    reis til ljudgaresjen i sverige!! han selger xxx 18" for 10000kr!!
                    Reis til hønefoss, så tenker jeg nok xxx18 går for samme pris der. Svært få veldig dyre produkter blir solgt til full pris
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      er litt enig her at dette virker litt som å rope ulv ulv... hva med å høre med morel FØR man begynner å syte om prisforskjeller? Har hvertfall fårr inntrykk av at mannen bak morel(Pål er det vel?) Er en hyggelig kar som helt sikkert Hadde tatt en titt på dette her hvis du skulle hatt ett sånn element
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                      Comment


                      • #12
                        jeg har pratet med han angående morel elate spesial edition.. det koster 16000kr..

                        tok og ringte og sa jeg ville ha et sånt sett!! det skulle ejg få grisebillgi for 11500kr det var det kostet han,.
                        reiser jeg til sverige til morel der! ender med at jeg får det for 9000kr norske!! så er jo del forsjel.. syntes prisene der er ganske stive!! husker når xxx kostet 6000 kr jeg kunde få det for 5000kr og han selger det veil for 12000kr hvor mye skal du egenlig ha ifortjeneste da??.hmmmmmm har ikke vært borti mange som har prisene så høyt da!! og han er importør i norge!! og de i sverige er forhandler og dem har bedre priser når du er der!!
                        MVH
                        Hans Martin holtet

                        Comment


                        • #13
                          for å si det slik så, Kvalitet koster. he he. Det jeg har kjøpt av Pål har jeg fått til fine priser. Så jeg vil ikke klage, og det er frivillig å kjøpe av han.

                          Comment


                          • #14
                            ja ikke sant!! men griet og spare 2-3000kr der og her har du fort 10000kr so mdu kan bruke på annet!
                            MVH
                            Hans Martin holtet

                            Comment

                            Working...
                            X