Er helt ny på forumet her, tenkte det var noen glupe hoder som kunne gi meg noen tips
Skal kjøpe en hovedenhet, 1-DIN dvd-spiller med skjerm så fort som mulig, og sitter å vurderer ALPINE IVA-D106R ( http://www.alpine-europe.com/index.php?id=1240&L=35 ) og lurer på om noen har noen erfaringer med denne spilleren?
---------------------------------------------------------------------------------
Det jeg er opptatt av når jeg skal ha spiller er:
- Lydkvalitet selfølgelig
- Enkle menyer kan være en fordel
- Custom (som foreksempel knappebelysning (helst rød.), bakgrunnsbilde osv..
- USB tilkobling, slik at jeg kan bruke en minnepinne til å spille av musikk.
- At spilleren takler divx (noe jeg egentlig regner med de fleste spillerene nå til dags takler?)
- Tilkobling av multifunksjonsratt er en stor fordel
---------------------------------------------------------------------------------
Den ALPINE spilleren jeg reffererer til lenger oppe her ser ut som noe som virker perfekt til mitt bruk, men hvordan er det med USB tilkobling på denne? Søkt litt på nettet men kan ikke si meg no my klokere på dette, må man eventuelt ha et adapter eller noe? (eventuel pris på denne?)
Setter stor pris på svar
Skal kjøpe en hovedenhet, 1-DIN dvd-spiller med skjerm så fort som mulig, og sitter å vurderer ALPINE IVA-D106R ( http://www.alpine-europe.com/index.php?id=1240&L=35 ) og lurer på om noen har noen erfaringer med denne spilleren?
Det jeg er opptatt av når jeg skal ha spiller er:
- Lydkvalitet selfølgelig
- Enkle menyer kan være en fordel
- Custom (som foreksempel knappebelysning (helst rød.), bakgrunnsbilde osv..
- USB tilkobling, slik at jeg kan bruke en minnepinne til å spille av musikk.
- At spilleren takler divx (noe jeg egentlig regner med de fleste spillerene nå til dags takler?)
- Tilkobling av multifunksjonsratt er en stor fordel
Den ALPINE spilleren jeg reffererer til lenger oppe her ser ut som noe som virker perfekt til mitt bruk, men hvordan er det med USB tilkobling på denne? Søkt litt på nettet men kan ikke si meg no my klokere på dette, må man eventuelt ha et adapter eller noe? (eventuel pris på denne?)
Setter stor pris på svar
Comment