Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine 9855R stjålet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alpine 9855R stjålet

Hei, jeg hadde innbrud i bilen i helgen!

De hadde brutt opp låsen og vippet ut spilleren så både lås og midtkonsolen er ødelagt:\

vil bare høre om det er noen her som har fått tilbud om en alpine 9855R som ser Kliss ny ut!
    isåfall kan den ha litt stjålet fra min bil som stod på gardermoen P2 fra fredag 24/10-26/10.

hadde tatt av fronten og lagt den sammen med fjernkontrollen i hanskerommet som var låst, men dette var selvfølgelig også borte! :/
    mens basskassen og forsterkeren i bagasjerommet stod der like fint.

Er det noen som har peiling på hva egenandel på dette kan være? er det forskjellig fra hvor dyre ting det er eller er det en fast egenandel?

Mvh
    Daniel uten stereo i bilen

Stort sett fast egenandel, 4000 evt 8000 alt etter hva du har gjort for å få ned prisen på forsikringa...
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

egenandelen er fast ja, og det står i papirene dina hva du har forhandlet deg til Innvirkninger på prisen er jo alarm osv osv..

Ellers lurer jeg på hva som skjer for noe, da jeg allerede har hørt fra min fetter som bor i Oslo, at både han og naboen har hatt innbrudd, der kun spillere og innhold i hanskerom er stjålet, mens f.eks forsterkeren til min fetter som er lett synlig montert, oppå hattehylla i en golf 3 ikke ble stjålet!.. Merkunderlige greier det der! :/

Comment

tror det er 4000 jeg har, har full kasko hos gjensidige.
        hvor i oslo er dette? jeg hadde innbrudd i firmabilen forige fredag :\ da stjal de bare pocket pc'en! men da var også ruta knust så det var sikkert en narkis, for det var nede i byen:\

Comment

er det studentbyen elns det heter? Olav M Troviks vei, rundt på parkeringene der..

Comment

Kjedlig greier det der ass...
            Skal følge med rundt om kring om noen har en sånn spiller..
            Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
            # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

Comment

takk, det står forresten nyeste Metallica cd'en i spillern :P

noen som kan anbefale en ny alpine spiller?

Comment

Du kan kjøpe min 9855R :P

Comment

joda men synes 2500 for en brukt spiller var litt mye når jeg kjøpte den selv for under et år siden til bare noen hundre kroner mer!

Comment

Bare å komme med bud det :P Men du sa det skjedde på Gardermoen? Skummelt. Parkerer på P44 (Ansatt park.) hver dag med samme spilleren. Må vel nesten vurdere å ta av frontpanelet da.

Comment

jepp på gardermoen p2 jeg hadde egentlig tenkt å parkere i p11 men ombestemte meg der ute:\

Comment

Working...
                      X