Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan hjelpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by _John_ View Post
    den er jo bare på 1200 w, den andre er jo 3000?
    Den gule ja.
    Hårføneren til mamma er på 5000..........

    Har absolutt ingenting å si for hvordan den låter. Det betyr at den tåler en viss varme før spolen brenner opp. Den har lavere følsomhet også (antar jeg, uten å ha sjekket), som tilsier at den "gule" spiller høyere med samme tilført effekt.

    Min sub "er på" 300w.
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #32
      ja, jeg vet jo d Synd at samsung ikke driver med bilstero er hvertfall superfornøyd med hjemmekinoanlegget og tven min. Uansett, er jo greit at det er andre merker, men syns det ser så stygt ut med miks av foskjellige høytalere og merker. Ved å ha ett merke så bilr det en ren og fin helhet liksom. Men den gule subben koster jo 5000!!!!!??? det er litt mer enn hva jeg kan tillate meg nå for tiden (og med den skranglebilen:P) , den andre subben koster bare 1600. Hadde jeg hatt ny bil hadde muligens saken vært en helt annen...

      Comment


      • #33
        HAHA lol, ikke mobb! Det er mamma sin også forresten. men som sagt er totalt noob. Jeg ahar aldri gjort noe slikt før...

        Comment


        • #34
          Originally posted by _John_ View Post
          Synd at samsung ikke driver med bilstero:
          Takk og lov



          Tips:
          Sjekk litt rundt hva andre her på forumet har i bilene sine. Og se om du kan evnt finne noe brukt, her er det ofte mye så å si nye produkter for salg (uten en ripe) for salg hele tiden. Det kan du spare penger på om det er viktig.
          Reinhardt

          Comment


          • #35
            hvor lange ledninger og hvilke ledninger trenger jeg? og hvordan kobler jeg alt sammen?

            Comment


            • #36
              Originally posted by Tobbelobb View Post
              Det er i allefall likegreitt å bruke 50mm2 med en gang! Og når du først er i gang så kan du likegodt oppgradere kablene i motorrommet mellom dynamo og batteri og jordinga til batteriet. Da har du en god grunnmur å bygge videre på

              EDIT: super spiller du har fåttt deg der
              Når du skreiv 50mm2 hvilken ledning skal være så tykk?

              Comment


              • #37
                Alle de kablene jeg nevnte i det innleget, i tilleg til pluss og minus til forsterkeren(e)

                Comment

                Working...
                X