Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan hjelpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Og det kommer fra en som lurer på hvor mange subber jeg har hørtfunny
    selv om det frekvensmessig bare står for 0,5% av musikken og på enkelte låter nesten ikke er hørbart og bare framtrer av og til så vil jeg påstå at en riktig bass står for 100% av opplevelsen da musikk uten bass ikke er noen opplevelse
    men det er bare min mening........

    Comment


    • #17
      hehe har ikke anders f, ketil og johnny pioneer da? sÅ litt SQ er vel pioneer å
      Mener det er denne johnny har. Pioneer TS-SW1241D Koster 2000kr...
      Last edited by biffen071278; 02-11-2008, 15:55.
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

      Comment


      • #18
        Originally posted by 2fastgt4 View Post
        ps har aldri sagt at pioner er dårlig,les hele setningen

        for å si det sånn så kan pioner godt være best i verden men da må du selvfølgelig også koble det sammen med kvalitetsprodukter.

        og trådstarter sorry for OT
        kan godt gjenta dette..men..

        joda har selv hørt pioner anlegg spille sq i en bil fra pioner for noen år siden.Dem er sikkert ikke dårligere idag.
        Det spilte fletta av hva jeg har selv.

        men quote again du kan få bedre lyd til en biligere penge

        Comment


        • #19
          "bil fra pioner"??

          Comment


          • #20
            Originally posted by State Of Massachusetts View Post
            "bil fra pioner"??
            viste du ikke at pioner lager biler?
            i en bil MED utstyr FRA pioner..fornøyd

            Comment


            • #21
              SÅ folkens hva trenger jeg for å drive disse bakhøytalerne og den subben av ledning, forsterker, kondensator, antall osv. tror jeg går for den pioneeen,ass Noen som kan forklare meg hva 1 ohm i 800 2 ohm i 400 greiene (spesifikasjonene som står på forsterkeren) Og sist og ikke minst noen knowhows tråder her inne som beskriver/viser hvordan man skal montere/koble ledninger osv?

              Comment


              • #22
                Et kjapt spørsmål.
                Hvorfor maser du etter anbefalinger, når du allerede har bestemt deg, til tross for at anbefalingene motstrider dine tanker?..
                Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                Comment


                • #23
                  Som du kan se i første innlegg så sa jeg jo hva jeg hadde tenkt å ha. Men så var det ulike meninger hvor vidt pioneer var bra eller ikke. Jeg sa også at jeg bare vill ha pioneer. og det jeg egentlig lurte på var om cd-spilleren var bra og hva jeg trengte av ledninger og diverse... ps. det var forresten subwoferen Pioneer TS-W3001D4 jeg nå har bestemt meg for, jeg gikk jo vekk fra rådet deres om å kjøpe den pakken hos bilradiospesialisten. Fornøyd? ps vil ikke akkurat påstå at jeg maser så masse. Men er ikke alle her inne som er eksperter på dette her...

                  Comment


                  • #24
                    Pioneer lager masse bra de.
                    Men den spl subben er ikke en av de produktene - ihvertfall ikke om det er musikk du skal lytte til.
                    Skal du burpe er den fin.
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • #25
                      ok, hvilken sub fra pioneer er bra??

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by _John_ View Post
                        ok, hvilken sub fra pioneer er bra??
                        Prs og Odr bør være bra.
                        Ellers har jeg kun hørt c-serien og spl. De er ikke noe å trakte etter.
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                        Comment


                        • #27
                          Jeg ser at du ønsker Pioneer-sub... så der kan ikke jeg komme med anbefalinger.
                          Men jeg synes du skal ta et raskt søk og se hva andre har gode erfaringer med, det er så utrolig mye bra der ute som spiller godt. Om du i det minste kan høre på litt andre merker tror jeg du mest sannsynlig ender (endrer synspunkt) opp med noe annet.
                          Har du f.eks hørt noe fra Hertz?
                          Viktig å ikke "låse" seg fast til et merke.. men prøve/lytte til mer. Så slipper man å brenne seg på kjøp.

                          Har ikke Pioneer på "hat-lista" mi altså, bare vet det er så mye mer der ute som lokker.
                          Reinhardt

                          Comment


                          • #28
                            ok, den gule?

                            Comment


                            • #29
                              den er jo bare på 1200 w, den andre er jo 3000?

                              Comment


                              • #30
                                Watt er ingen kvalitetsbetegnelse / sier egentlig lite om hvor bra et element er.
                                En 500 W sub kan låte bedre enn en på 1000 W... ja eller omvendt.
                                Reinhardt

                                Comment

                                Working...
                                X