Announcement

Collapse
No announcement yet.

Polyester..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Polyester..

Hvor bør jeg kjøpe?

Biltema kan jeg kjøpe fraktfritt for 350 kr.

Installbay 450 kr + miinimum 50 kr i frakt.

599 får 10 kilo biltema ;o

Noen konkrete viktige grunner til dette? =P
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

hei har brukt bygg skom fra teman.... rett og slett bedritne sake vet ikke helt angpolyestern dems er men tror jeg vile gått for installbay sine saker aldri no tull og ikke minst knall sørvice... sorry skrive feil

Comment

Vi selger en polyester av svært høy kvalitet og vi kan stå 100% inne for kvaliteten. Biltema er et dårligere bulkprodukt som etter min mening er overpriset i forhold til kvalitet. Men den er helt sikkert grei nok for de fleste.

Er herder med i prisen fra biltema? biltema sender ikke fraktfritt, men du mener sikkert at du kjører innom der.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Polyestern til biltema funker helt greit den, det er heller herdern dems som er litt tvilsom etter min ærfaring...
        Roar Sørlie
        Tlf 90127075
        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

tilbakemeldingene vi får fra kunder er at kvaliteten på biltema er veldig varierende. Så en gang kan det funke helt supert og neste gang du kjøper en burk så herder den ikke skikkelig. Mulig det er herderen dems som ikke alltid er av god kvalitet.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Kjørte på med biltema polyester og herder en periode, og det tok ei evighet før det herda. Så fikk vi tak i 1.5 liter herder hos ei industribedrift (fikk fylle på brusflaske rett fra tank), og da funka sakene helmax selv med tema-polyester
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Working...
            X