Announcement

Collapse
No announcement yet.

demping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bruke det fra biltema hvertfall
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Mattene er helt greie de, men det blir som med alt annet av samme slaget; tungvindt å jobbe med, veier tre gang så mye og ser ikke bra ut for fem flate...
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by Typhon View Post
        Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bruke det fra biltema hvertfall
        Greit nok det, men hvorfor ikke? Jeg har andre hobbyer som koster flesk, og å bruke haugevis av penger på demping er jeg ikke interessert i, så hvis jeg får tilnærmet samme egenskaper for litt mindre penger og litt mer arbeid, så er det greit nok for meg... Hvis det derimot er klare ulemper (annet enn at det er mer tungvint å legge) så kan jeg selvfølgelig vurdere noe annet, men da trenger jeg andre argumenter enn at dere som bruker tusenvis på dette ikke hadde "tatt sjansen på å bruke det"... Og gjerne så objektivt som mulig...

Comment

Biltemamattene kan du til nød bruke på gulvet. Men du må ikke finne på å henge disse i dører, tak el.l. De vil garantert løsne og falle ned. Jeg har prøvd dette selv og har snakket med mange som har samme erfaringen med biltemamatter.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Der var det et nyttig svar Takker!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
              Biltemamattene kan du til nød bruke på gulvet. Men du må ikke finne på å henge disse i dører, tak el.l. De vil garantert løsne og falle ned. Jeg har prøvd dette selv og har snakket med mange som har samme erfaringen med biltemamatter.
              "roger" den.. Samme erfaringen med dem.. Er vel helst for å stive opp de asfalt mattene ihvertfall, ikke mye demping i dem, og de skum mattene er rene svampene.. Minner om original mattene under teppet i mazda, Føkk & Dra altså.. Så helt jævlig ut i min bil under teppet

Comment

Working...
              X