Announcement

Collapse
No announcement yet.

demping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• demping

Noen her som har noen tilbakemeldinger å komme med angående demping. Hva syns dere er best, hva er lettest og legge og trenger man varmepistol?

Bruk søkefunksjonen, så finner du mange tråder om samme emnet. Søk på f.eks STP, vibroplast og dynamat
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

For ikke å tråkke noen på tærne her så kan jeg informere deg om at HushMat kan legges i minusgrader uten bruk av varmepistol. Det er ikke nødvendig å rengjøre eller avfette før påføring av HushMat men dette velger du selv etter hva som du føler deg mest trygg på.

HushMat finner du mer informasjon om på www.norskelektroakustikk.no

Mvh
      Pål
      Bilradiosenteret
      Importør av Morel, MMATS Pro Audio, DTI og HushMat.
      Besøk vår butikk og monteringsverksted i Hønengata 48, 3513 Hønefoss.
      www.bilradiosenteret.no

Comment

Hva er forskjellen på dempematter hvis man ser bort fra hvor "leggbare" de er...?
        Egentlig.. vær erlige no..

Mitt syn: jeg skal i allefall ikke legge dempematter i minusgrader og vekt per m2.
        Last edited by Øyvind; 12-11-2008, 03:14.
        Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

jeg er vel kanskje den her inne som har dempa bilen min mest, og jeg har brukt STP.. sto ute i fjor vinter og dempa hele bilen uten varmepistol og uten å vaske noe..

jeg dempet tilogmed med BOMB som er 4mm tykk.. ikkeno problem
          www.eirikaspaas.com

Comment

Det med vasking går sikker mer som en trygghetsfølelse, men anbefales!
            Tektyl i seg selv eg jo seikt, og i lag med klisteret fra dempemattene (STP, ikke SPLEN) så vil det henge godt.
            Men har du en del kanter som ikke er festet skikkelig, samt luft under mattene så sier det seg selv at de ikke vil henge like godt over langt tid og med fuktigheten som "strømmer" gjennom dørene...
            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
              jeg er vel kanskje den her inne som har dempa bilen min mest, og jeg har brukt STP.. sto ute i fjor vinter og dempa hele bilen uten varmepistol og uten å vaske noe..

jeg dempet tilogmed med BOMB som er 4mm tykk.. ikkeno problem
              OK SÅ hvor kan man få disse sakene her da? og pris osv? Hva er rimeligst og noen som har prøvd det greiene som ser ut som aluminiumsfolie(husker ikke hva det heter) Var på torshov bil og der hadde de det aluminiumsgreiene, men det var ganske tungt for en rull.

Comment

Her finner du alt du trenger innen demping

En rulle er kjekt å ha om du skal dempe endel. Ellers blir du fort sliten i fingertuppene
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Nice, kan det greiene der brukes på torpedovegger, dører, bagasjeroms-luke gulv og vegger? Og hva koster en rull? Er det billigere å lettere å legge en asfaltmapper? Hvor mye trenger jeg?

Comment

Originally posted by _John_ View Post
                    Nice, kan det greiene der brukes på torpedovegger, dører, bagasjeroms-luke gulv og vegger? Og hva koster en rull? Er det billigere å lettere å legge en asfaltmapper? Hvor mye trenger jeg?
                    - Ja, Vibroplast og Bimast Bomb kan brukes på alle bilens overflater av metall og plast.
                    - Prisene ser du jo på siden
                    - Hold deg unna asfaltplater. De vil garantert løsne og dette av om du henger de på vertikale flater. De demper også ekstremt dårlig i forhold til vekt.
                    - Hvor mye du trenger kommer jo an på hvor mye du skal dempe. Finn frem målebånd og mål ca arealet av de flatene du vil dempe i bilen.

Beregn å dekke de flatene du vil dempe helt med dempematter. Vi har 7.1kvm bulkpakker og en sånn holder til en god demping av en hel bil. Så kan du evt supplere med Splen og Bitoplast.

LES HER!!

Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Konge Hva koster den bulkpakken da og er alle de tre dempematerialene i den pakken? på pris står det bare kontakt forhandler

Comment

http://installbay.no/index.php?cPath=67_73

alt står i denne linken han ga deg, og nei, i den bulkpakken får du kun det som heter vibroplast.. kan være greit å kjøpe en bulk-pakke med splen til å ha oppå vibroplasten også
                        www.eirikaspaas.com

Comment

ok, noen som kan være behjelpelige med å regne ut hvor mye jeg skal ha av hver av de tingene? Jeg har en mitsubishi galant 90 modell. Og skal ikke ta heilt av med dempinga, men at det viktigste slik som den monteringsanvisningen viser. Jeg skal ikke dempe tak

Comment

taket BBØR du dempe.. men er like greit å kjøre på me de to bulk-pakkene jeg nevnte.. får du emr til overs av viroplasten legger du bare to lag noen steder
                            www.eirikaspaas.com

Comment

d va jo dyrt for den bulken. Går det ikke an å bare bruke ett materiale som feks den aluminiumsgreia

Comment

Working...
                              X