Har sett litt her nå, og jeg lurer på om det er noen som vet om western digital sin passport usb hardisk funker på sony GT828U? hadde vert fett vis det funka, 500gb musikk inn på spiller
Announcement
Collapse
No announcement yet.
WD passport på Sony spiller?
Collapse
X
-
Jeg er verken mekaniker eller stereomann. Men jeg er datanerd.
USB-disker bruker ikke samme driver som USB-minnepenner, og vil derfor ikke garantert virke.. Spørs litt på disken, og mest på spilleren. Du burde iallefall testet først.
Dessuten er det uheldig å bruke disk i bil, siden selv om moderne disker er bygget solid så er det snakk om at lesehodet går noen µmeter i ubalanse, så fucker man hele magnetskiven på disken. Så kjøp deg heller en 32gb minnepenn, det bør holde plenty!98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
-
Spørs jo hvilken spiller du har, men det Jan sier om at det er vanskelig å finne igjen ting er helt sant!
Det blir fort megaknotete å finne "den ene sangen" om du ikke har ting fint inndelt i mapper, og et oversiktlig display. Så da er det ikke vits i noe mer enn et par gb med musikk nesten.98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
Comment