Jeg har en Hertz HX250D(nye typen) som jeg skal lage en monteringsring til i stål men jeg finner ikke ut hva boltesirkeldiameteren skal være, er det noen som har en slik som kan måle? (Jeg har jo selfølgelig en selv, men jeg er borte på jobb nå i to uker så det blir litt vanskelig)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Boltesirkeldia. på HX250D
Collapse
X
-
Boltesirkeldia. på HX250D
Thor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Tags: None
-
Gir denne en liten bump siden det hatster litt.Thor-Brede Kvalvåg
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
-
hehe, men er det ingen som har peil?Thor-Brede Kvalvåg
Comment
-
Bump (titegn)Thor-Brede Kvalvåg
Comment
-
Nei men har snakket med tre av avdelingene deres, ingen av de hadde en å måle på så da er det jo ikke lett. Har sendt mail til hertz, men der fikk jeg ikke svar...Thor-Brede Kvalvåg
Comment
-
Det står en HX 250 i utstillinga på Hamar. Så ring Kenneth du.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostHan har snakket med meg om det, men jeg må plukke av pyntering osv får å få målt! Du må vel ha lettere tilgang på denslags info?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Ja den nye har jo 10 hull, men ellers takk for hjelpen Jeg er egentlig ute etter diameteren, den skal vel ligge rundt 245mm etter hva jeg kan se når ytterdiameteren er 268 og monteringshullet skal være 234mm. men må jo vite dette sikkert før jeg begynner å borre...Thor-Brede Kvalvåg
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostNu jævlar!!! Plukket av ringen for å måle nå. og du er ikke så langt unna; den er ca 248 mm!!Thor-Brede Kvalvåg
Comment
Comment