Announcement

Collapse
No announcement yet.

Re audio xxx18 eller 2x mx12?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re audio xxx18 eller 2x mx12?

    hei, lurer på hva dere ville ha valgt av 2stk Re Audio mx12 eller Re Audio xxx18

    har dere noe meninger om dette valge?
    VW Golf II Gti 16v

  • #2
    Jeg ville uten tvil ha gått for en stk 18" En av grunnene er at jeg aldri har prøvd en 18" i bil.Har prøvd 8,10,11,12,13 og 15"
    Vil tro du kan få meget grom lyd med en slik 18" For all del,spiller også godt med 2 stk 12".Men blir uansett litt spesielt med en så stor bass som en 18"

    Comment


    • #3
      Vel.. JEG ville valgt 2x12", men det er til MITT bruk.. Jeg vet ikke hva du skal bruke dette til? DB? Musikk?

      Til DB hadde det sikkert vært kult med en 18", og noget enklere, da du ikke har like mange spoler å forholde deg til. Men om dette skal være et normalt anlegg som skal brukes til musikk, så ville jeg valgt 2x12".. Mindre kasse og forsterker er noen av argumentene.. Samt en finere lyd vil jeg tro..
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        hei har selv 1x18 skal ha en til... med litt kontrol og eq blir dete en råttas av dimensjoner jeg har en edesigins.com 190v2 og med 1200w og litt kontrol så er det sykt med trykk til prisen skal ha 2 til vis jeg får plass bakki ford

        Comment


        • #5
          ble nokk en Re Audio XXX18 Håper jeg blir fornøyd med den
          VW Golf II Gti 16v

          Comment


          • #6
            Originally posted by Knudsen View Post
            ble nokk en Re Audio XXX18 Håper jeg blir fornøyd med den
            du blir nok det
            pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
            Ford<3

            Comment


            • #7
              hehe konk til sommern da?

              Comment


              • #8
                hehe, hadde vert gøy det ja
                VW Golf II Gti 16v

                Comment


                • #9
                  Hehe,se der ja Tror det ble et godt valg jeg.Tenkte på en kombinasjon av msuikk og db drag.Har ikke hørt xxx18,så vet ikke hvordan den er til musikk.Regner med den duger til begge deler jeg

                  Comment


                  • #10
                    XXX-serien skal vel være utviklet med lydkvalitet som hovedprioritet så vidt jeg vet, at de spiller høyt er bare en bonus (selv om jeg riktignok synes prioriteringene de har gjort er litt underlige om det stemmer).

                    Selv hadde jeg satt opp kriteriene som skal fylles og sett hvilket av alternativene som hadde passet best. Hva som er "best" av en XXX18 og to MX12 kommer jo helt an på hva du skal med det... Å velge ut fra størrelse alene er jo omtrent som å drive elgjakt fra rullestol med bind for øynene

                    EQ er uansett en suveren ting når det er snakk om bass i bil. Jeg vil nok heller ha basselement til 2000 med EQ enn basselement til 5000 uten EQ...

                    Comment


                    • #11
                      ss har en gnial eq.... som er i bilen min jffal finn som snuss..

                      Comment

                      Working...
                      X