Announcement

Collapse
No announcement yet.

alpine type x 12" vs kicker l7 12"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alpine type x 12" vs kicker l7 12"

noen som har erfaringer med disse elementene? jeg skal eventuelt av 2stk 12"

er ute etter FIN bass men samtidig brutalt

tror alpine x suben subene er bedre da gitt lett lit romle bass av kicker.... men smaken er som bakken da men

Comment

Jeg VET at Type-X 12" klarer å produsere både fin og brutal bass, det har jeg hørt!

Nå husker jeg ikke helt om det var L7 eller X Anders plasserte i "Kicker-Bmw'n", men der var det også fin bass.. Og de fleste vet vel at L7 kan være brutalt=)

Vanskelig valg, men Type-X subene får du jo kjøpt veldig billig nå da, 2500,- pr stk. Så jeg vet hva JEG ville valgt hvertfall =)
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

Comment

jepp så det type x subba til 2500kr stk. på en side her har lyst til å proppe bilen full av alpine nå

alpine pdx?? er det noe og satse på? har nå en rf t40001bd.

Comment

Hvis du vil ha fin lyd som du sier, så ville jeg heller ha satsa på PDX istede for RF, det er bra sikkert!
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

Comment

Jeg har att 2 stk 12" L7 i en go samt har også hatt 2 stk type x. etter min mening så spiller type x en mye penere da kickeren har en tendens til å romle litt.

Da jeg målte dette i golfen spilte type x 1.03 dB høyere
            MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

kicker er mer brutal etter min mening

Comment

kicker er brutale elementer har de s15l7 selv, spiller hardt og har dyp bass
                pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
                Ford<3

Comment

Working...
                X