[URL="http://www.pioneer.no/no/products/25/109/281/AVH-P5000DVD/index.html"]AVH-P5000DVD [/URL denne kan jeg gå god for da jeg har denne i min egen bil er kjempe fornøyd med spilleren.
Var jo ikke spesiellt billigere det da ?
Sammenligna kjapt med bilradiospesialisten bare jeg da, en DEH4000UB koster ifølge Finn.no sin valutakalkulator 1468,- på Island, og 1490,- hos bilradiospesialisten...
og kjøper du rett modell så får du med minnepinne på 4GB hos BRS og endel andre forhandlere i Norge. ikke så mye verdi i det kanskje, men gratis på kjøpet er den jo
Var jo ikke spesiellt billigere det da ?
Sammenligna kjapt med bilradiospesialisten bare jeg da, en DEH4000UB koster ifølge Finn.no sin valutakalkulator 1468,- på Island, og 1490,- hos bilradiospesialisten...
Begrensa hvor mye du kan sette ned prisen på noe som koster 1500,- da.. Kan jo ikke gi bort ting heller..?
Se på spillerne som er litt høyere prisa, så ser du.. Men dette er "elkjøp" da, så de er vel ikke biligst akkurat..
Finnes flere andre sider også, som har satt ned prisen kraftig(!) pga. krisen.. I tillegg, om du sender en mail til de, så får du noe sinnsykt avslag.. Så på tv her en dag, at om du f.eks. handler nybil fra Island, så var de villig til å selge den med tap, samt sende den gratis til Norge! Det samme gjaldt stort sett alt som var til salgs på Island for tiden..
Comment