er det noen som vet om bra cd/dvd spiler så sleng det ut her maks pris 7500kr
Announcement
Collapse
No announcement yet.
trengertips til en ny spiler til bilen min :)
Collapse
X
-
Ikke så lett å komme med forslag når du ikke er mer spesifikk, men her er et par forslag:
DEH-P88RS-II
AVIC-F500BT
AVH-P5000DVDAndreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
-
Originally posted by andreash View PostIkke så lett å komme med forslag når du ikke er mer spesifikk, men her er et par forslag:
DEH-P88RS-II
AVIC-F500BT
AVH-P5000DVDMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by aFFekak View Post
Sammenligna kjapt med bilradiospesialisten bare jeg da, en DEH4000UB koster ifølge Finn.no sin valutakalkulator 1468,- på Island, og 1490,- hos bilradiospesialisten...
Comment
-
og kjøper du rett modell så får du med minnepinne på 4GB hos BRS og endel andre forhandlere i Norge. ikke så mye verdi i det kanskje, men gratis på kjøpet er den joMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by sredving View PostVar jo ikke spesiellt billigere det da ?
Sammenligna kjapt med bilradiospesialisten bare jeg da, en DEH4000UB koster ifølge Finn.no sin valutakalkulator 1468,- på Island, og 1490,- hos bilradiospesialisten...
Begrensa hvor mye du kan sette ned prisen på noe som koster 1500,- da.. Kan jo ikke gi bort ting heller..?
Se på spillerne som er litt høyere prisa, så ser du.. Men dette er "elkjøp" da, så de er vel ikke biligst akkurat..
Finnes flere andre sider også, som har satt ned prisen kraftig(!) pga. krisen.. I tillegg, om du sender en mail til de, så får du noe sinnsykt avslag.. Så på tv her en dag, at om du f.eks. handler nybil fra Island, så var de villig til å selge den med tap, samt sende den gratis til Norge! Det samme gjaldt stort sett alt som var til salgs på Island for tiden..Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Jeg vil anbefale Kenwood Kvt 729dvdy. Denne jeg jeg stor fornøyd med ! Funksjoner og muligheter i mengder ! Brukervenlig og enkel og skjønne.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
Comment