Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beste bilstereo batteri?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste bilstereo batteri?

Hei!
    Spørr folka med litt erfaring her, hvilket bilstereo batteri annbefaler dere?
    Har en maks pris på 3500,-

Skal gi strøm til en dynaBel BF7501, BF0756 og resten av bilen

På forhånd, takk !
    Mvh
    Johnny Myhre

bruk søke funksjonen her inne, så finner du flere tråder om samme emnet og der får du helt sikkert svar på det du lurer på
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
      bruk søke funksjonen her inne, så finner du flere tråder om samme emnet og der får du helt sikkert svar på det du lurer på
      Hehe, har søkt ganske lenge idag eg, men fikk meg aldri noko spesefikt svar på dette
      Så da prøvde eg meg, ferde om eg var ganske sikker på hått svare kom te å bli, å der fikk eg rett
      Mvh
      Johnny Myhre

Comment

da ville jeg kjøpt dette
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by Erik André View Post
          da ville jeg kjøpt dette
          Passer dette i bilen min da? Volvo 940
          Mvh
          Johnny Myhre

Comment

Du sa du trengte et bilstereo batteri ikke et erstatnings batteri, men da ville jeg gått for pc1500. Passer stort sett i alle biler, må kanskje gjøre om litt på kablene siden polene mest sansynlig står på feil side i forhold til det gamle. Men dette er en enkel jobb.

Om dette passer i bilen din vet jeg jo ikke sikkert, men har gode erfaringer med at det pleier å falle rett på plass. Noter målene på batteriet på siden og ring volvo og spør eller gå ut å sjekk selv?!
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by Erik André View Post
              Du sa du trengte et bilstereo batteri ikke et erstatnings batteri, men da ville jeg gått for pc1500. Passer stort sett i alle biler, må kanskje gjøre om litt på kablene siden polene mest sansynlig står på feil side i forhold til det gamle. Men dette er en enkel jobb.

Om dette passer i bilen din vet jeg jo ikke sikkert, men har gode erfaringer med at det pleier å falle rett på plass. Noter målene på batteriet på siden og ring volvo og spør eller gå ut å sjekk selv?!
              Hehe, ok
              Mvh
              Johnny Myhre

Comment

og dette ville jeg ha valgt eller modellen under http://www.bassbrothers.no/display.a...05&prodid=1440

Comment

Originally posted by 2fastgt4 View Post
                  og dette ville jeg ha valgt eller modellen under http://www.bassbrothers.no/display.a...05&prodid=1440
                  Dette er akkurat samme batteriet som odyssey pc1500, bare mye dyrere

Comment

er det mulig?
                    da kan man fort føle seg lurt

Comment

apollo og Northstar er vel å samme batteriet i forskjellig forpakning
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                        Dette er akkurat samme batteriet som odyssey pc1500, bare mye dyrere
                        Dyrt og trykke klistre merker vettu

Men du, har du sett optima D51R i norge? Er "bolt on" i honda.

Stinger SPV35 er for lavt, selv om det er laget for honda..
                        sound.vision.soul

Type R

Comment

apollo

er å anbefale til den prisen. har tos tk selv og er veldig fornøyd med de!
                          www.dynabel.no
                          Mvh
                          Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                            apollo og Northstar er vel å samme batteriet i forskjellig forpakning
                            Apollo = Nortstar med dårlig produsert klistremerke over Northstar-merkene
                            Roar Sørlie
                            Tlf 90127075
                            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by LLH View Post
                              Dyrt og trykke klistre merker vettu

Men du, har du sett optima D51R i norge? Er "bolt on" i honda.

Stinger SPV35 er for lavt, selv om det er laget for honda..
                              Har ikke så god kjennskap til Optima, men de leverte et batteri til Honda i norge for noen år siden, men vet ikke om det er det du snakker om.

Comment

Working...
                              X