Hei Jeg skal begynne å gjøre klar bagasjerommet for å bygge anlegg nå til helga. Og det første jeg må gjøre er å sage ut en treplate til gulv, ettersom den gulvplata som er i bagasjerommet nå er altfor tynn og og dårlig materiale. Jeg tenkte å bruke x-finer, noen som har noen tilbakemeldinger på dette? Tenkte også jeg skulle lakkere/male plata/ene når de er ferdig sagt ut slik at de ikke trekker vann og deretter kle topplata med bagasjoreomsfilt.
Jeg har også tenkt på en slag sandwich: kryssfiner på bunn (rett på karosseri?) så lister/rammer på denne plata og dempematerialet innenfor listene eventuelt ha noen rom til forsterker/kondis, så legge ei x-finerplate på toppen og sage ut "vindu" til forsterker og kondis og trekke denne topplata med bagasjeromsfilt
Jeg har også tenkt på en slag sandwich: kryssfiner på bunn (rett på karosseri?) så lister/rammer på denne plata og dempematerialet innenfor listene eventuelt ha noen rom til forsterker/kondis, så legge ei x-finerplate på toppen og sage ut "vindu" til forsterker og kondis og trekke denne topplata med bagasjeromsfilt
Comment