Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trylle bort 6 Liter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trylle bort 6 Liter

Har noen forslag til åssn man kan få bort 6 Liter av en lukket kasse uten større inngrep...?

Hvorfor skal du ha bort 6 usle liter?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
      Hvorfor skal du ha bort 6 usle liter?

hehe står at kassen skal være 30 liter til mine subber (seas lotus SW300), men kassen er 36L...
      Så før jeg monterer noe ville jeg ha alt etter boka..

Comment

Bare monter de i 36 liter! Spiller neppe noen stor rolle... jeg foretrekker som regel litt større kasser en anbefalt selv.
        Mvh Tony

Comment

Enig.
          Dessuten tar elementet et par liter å.
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Jeg er også enig i at det ofte er bedre med litt større kasse enn det som er anbefalt, og seks liter er faktisk ikke så mye når du også trekker fra det elementene tar opp.
            Men om du allikevel vil lage kassa litt mindre kan du bare legge inn litt 2"x4" eller noe annet avkapp, bare husk å feste det godt å så ikke skrangler rundt.

Marius

Comment

Originally posted by Bussemannen View Post
              Jeg er også enig i at det ofte er bedre med litt større kasse enn det som er anbefalt, og seks liter er faktisk ikke så mye når du også trekker fra det elementene tar opp.
              Men om du allikevel vil lage kassa litt mindre kan du bare legge inn litt 2"x4" eller noe annet avkapp, bare husk å feste det godt å så ikke skrangler rundt.

Marius
              Ja du sier noe der, et par 2"4 burde gjøre susen,blir i alle fall noen liter mindre..

Comment

Hvorfor være så ivrig etter å minske antall liter?
                Mvh Tony

Comment

hvis det er lukket kasse hadde jeg ikke giddet gjøre noe for 6l... merker neppe stor forskjell,..
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Hvorfor være så ivrig etter å minske antall liter?
                    Vil bare ha det slik det står at det skal være, ellers ingen spez grunn..

Comment

Du bekymrer deg unødvendig for å være ærlig.
                      Mvh Tony

Comment

Du bekymrer deg unødvendig for å være ærlig.
                        hehe, men hvis det finnes et easy fix så er det like greit og gjøre det..

Comment

Tøm nedi 6 liter med sand, og legg et lag glassfiber+polyester over
                          Roar Sørlie
                          Tlf 90127075
                          Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by r3mark View Post
                            Tøm nedi 6 liter med sand, og legg et lag glassfiber+polyester over
                            Tror jeg heller satser på den løsningen med 2"4 skrudd i bunn/bakvegg, fristet ikke så mye med sandfokk i kassa..:P

Comment

Jeg vedder penger på at den spiller bedre med større kasse enn anbefalt.
                              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Working...
                              X