Announcement

Collapse
No announcement yet.

Polyester og spon..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Polyester og spon..

Har sånn smått vurdert og lage nye kasser i kofferten, planen er og vinkle dem så dem trykker ut skiluka (Skall inn i en BMW E46).
    pga plass osv så tenkte jeg og lage bunn og front i spon og resten i polyester for og komme inn i kriker og kroker..
    Så det jeg kom til og tenke på, hvor bra fester polyeste/glassfiberen seg til spon egentlig, er det rissiko for at den "plutselig" løsner under på kjenning..?

Har bare plastet stylig på en bil en gang i tiden og da løsnet det etter en liten tur i snøfonna,iiiik, så om det sitter bedre på spon hadde vært en fordel og vite før jeg eventuelt setter i gang med planlegging..

Rappet et bilde (under) fra et sted av jeg ikke husker av en noen lunde lik kasse, forskjellen er at den jeg planlegger blir delt på midten..
    btw, har dere noen innspill angående vinklinger osv på elementer så mottas dem med takk.

Tjah, jeg ville jo gått for noe lignende, og lagd båndpass med riktig tuning ut skiluka da.
    Slik at du får litt trøkk futt, om du skal dele den og bare bruke skiluak som en "port" så kan det bli dårlig.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
      Tjah, jeg ville jo gått for noe lignende, og lagd båndpass med riktig tuning ut skiluka da.
      Slik at du får litt trøkk futt, om du skal dele den og bare bruke skiluak som en "port" så kan det bli dårlig.
      Må dele den for og få den inn, planen var og skru den fast i seteryggen/skilleveggen, og for at dem ikke skal ta opp så steika mye plass så blir dem plastet rundt hjulbuer osv, og da er det umulig og ha det i et stykke..

Comment

Ingen erfarne plastere som kan svare på om hvor godt polyester sitter i spon..???

Comment

Polyester trekker godt inn i spon det.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

Polyestern setter seg gått i spona ja. Sørg får og smør godt inn.
            Do-It-Yourself - DIY stash

Comment

Working...
            X