Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt anlegg til Audi A6 98-modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt anlegg til Audi A6 98-modell

    Hei!

    Skal kjøpe meg ny bil til Januar. Det blir en Audi A6 98-modell og Trenger derfor deres hjelp til å lage en god lydpakke.

    Har noe utstyr fra før:
    Pioneer DEH-P7000UB
    Seas Lotus Preformance kit
    Dynabel BF2252
    Dynabel BF4501

    Kan jeg bruke seas Lotus Preformance kitet i bøkdørene og kjøpe noe grommere frontsett for eks. Focal 165k2p eller Seas Lotus Reference kit. Hvilken sub burde jeg gå for?

    På forhånd Tusen Takk for svar

  • #2
    Tror jeg ville gått for samme merke ihvertfall, Refrence er sikkert et bra valg Seas har ihvertfall veldig gode subber, SW250 spiller veldig bra! Takk for handelen foresten!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tobbelobb View Post
      Tror jeg ville gått for samme merke ihvertfall, Refrence er sikkert et bra valg Seas har ihvertfall veldig gode subber, SW250 spiller veldig bra! Takk for handelen foresten!
      Takk i like måte. Da går jeg for Seas Lotus Reference som frontsett. burde jeg ha to av SW250 eller holder det med en?

      Comment


      • #4
        Hvordan skal VI kunne vite hva DU er fornøyd med? Du som skal høre på dette her...
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Er det stv eller sedan? Jeg tror jeg ville valgt to 10" eller en 12"

          Comment


          • #6
            Originally posted by Typhon View Post
            Hvordan skal VI kunne vite hva DU er fornøyd med? Du som skal høre på dette her...
            Det jeg er fornøyd med er god og varm lyd ikke bare dunk dunk som ikke faller i smak hos meg. Jeg vil nyte musikken når jeg kjører bil. Selvfølgelig er det jeg som skal høre på dette her, men det må jo være lov å spørre om hva folk anbefaler på et forum.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tobbelobb View Post
              Er det stv eller sedan? Jeg tror jeg ville valgt to 10" eller en 12"
              Det er sedan. tror jeg går for to 10" da.

              Comment


              • #8
                Da er det vel best å bygge bandpass kasse eller få de opp i hattehylla.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tobbelobb View Post
                  Da er det vel best å bygge bandpass kasse eller få de opp i hattehylla.
                  Da blir det vel å bygge bandpass kasse. Har ikke lyst til å "ødelegge" hattehylla. Har du noen løsninger på hvordan jeg kan gjøre det med forsterkerne. Vil ikke at de skal ta så mye plass.

                  Comment


                  • #10
                    lage kassen til å passe helt innerst i bagasjerommet og ha fosterkerne på fremsiden av kassen, mot bgasjeluka. Har du armlene? isåfall kan du ha porte til kassen ut der.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tobbelobb View Post
                      lage kassen til å passe helt innerst i bagasjerommet og ha fosterkerne på fremsiden av kassen, mot bgasjeluka. Har du armlene? isåfall kan du ha porte til kassen ut der.
                      Har armlene ja. Men hvordan får jeg til det med å få porte til kassen ut i armlenet?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gooner87 View Post
                        Har armlene ja. Men hvordan får jeg til det med å få porte til kassen ut i armlenet?
                        Ta ned armlenet å sjær hul...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Tobbelobb View Post
                          Ta ned armlenet å sjær hul...
                          hehe, tenkte du skulle si det. vet ikke om jeg har lyst til å gjøre det. Noen andre løsninger?
                          Last edited by gooner87; 18-12-2008, 19:53.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gooner87 View Post
                            hehe, tenkte du skulle si det. vet ikke om jeg har lyst til å gjøre det. Noen andre løsninger?

                            Da kommer du ikke til å få noe som helst trykk i bilen.. Audi er såpass tett fra bagasjerom at det er nesten klin umulig å få noe særlig lyd framover.. Skjær ut et hull, så legger du en eller annen list rundt, da blir det fint, samt at det ser originalt ut. OG du får go lyd=)
                            Mvh.
                            Roy
                            Mob: 40 30 99 06

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by aFFekak View Post
                              Da kommer du ikke til å få noe som helst trykk i bilen.. Audi er såpass tett fra bagasjerom at det er nesten klin umulig å få noe særlig lyd framover.. Skjær ut et hull, så legger du en eller annen list rundt, da blir det fint, samt at det ser originalt ut. OG du får go lyd=)
                              Ok. Da gjør jeg det heller.

                              Comment

                              Working...
                              X