Hei folket.
Jeg har tenkt på det lenge, men har aldri kommet så lang om å spørre om det, da jeg tror at det kan bli ganske dyrt.
Men, saken er at jeg er veldig intressert i å få et skikkelig bagasjerom som er profft bygget med glassfiber, pleksiglass etc. slik at det blir litt stil der, og at bagasjerommet faktisk kan brukes til å lagre ting i.
Har sett en del prosjekter, likte dette veldig godt:
( Min bil er dog. ikke en stasjonsvogn )
Det jeg likte var pleksiglass løsningen og hvordan basserne var montert.
(fra Morty00's bil)
Her ser dere hvordan bilen min sitt bagasjerom er nå...
Rett og slett en kloss midt i bagasjerommet
Spørsmålet:
Noen som har anelse prismessig hvor mye det vil koste å få stereoen noenlunde slik som Morty00's bil ? Selfølgelig ikke helt lik, men den stilien tenker jeg på.
Da snakker vi , glassfiber pleksiglass , trekking og kabling.
Har alt av stereo utstyr fra før selfølgelig.
Da snakker vi:
- Pioneer: PRS-D5000SPL - Competition Mono Block Amplifier
- RE XXX12D4 ( 1 stk. ) denne er ca. 35 cm lang og 36 kg. Så den krever plass uansett.. men kanskje det finnes bedre løsninger enn midt i basgasjen ? :P
4 kanaleren er ikke kjøpt ennda. Men blir nok Alpine PDX 4-150
Det er jo en del bilstereo montører her på forumet.. Kanskje disse kan svare?
Holder foresten til i bergen, noen flittige bilstereomontører som legger glassfiber, støper, etc her i bergen?
- Kan liksom ikke se for meg at dette er noe bilradiospesialsten gjør... Og neimen om jeg tørr å gi bilen min til de folka heller da..
Jeg har tenkt på det lenge, men har aldri kommet så lang om å spørre om det, da jeg tror at det kan bli ganske dyrt.
Men, saken er at jeg er veldig intressert i å få et skikkelig bagasjerom som er profft bygget med glassfiber, pleksiglass etc. slik at det blir litt stil der, og at bagasjerommet faktisk kan brukes til å lagre ting i.
Har sett en del prosjekter, likte dette veldig godt:
( Min bil er dog. ikke en stasjonsvogn )
Det jeg likte var pleksiglass løsningen og hvordan basserne var montert.
(fra Morty00's bil)
Her ser dere hvordan bilen min sitt bagasjerom er nå...
Rett og slett en kloss midt i bagasjerommet
Spørsmålet:
Noen som har anelse prismessig hvor mye det vil koste å få stereoen noenlunde slik som Morty00's bil ? Selfølgelig ikke helt lik, men den stilien tenker jeg på.
Da snakker vi , glassfiber pleksiglass , trekking og kabling.
Har alt av stereo utstyr fra før selfølgelig.
Da snakker vi:
- Pioneer: PRS-D5000SPL - Competition Mono Block Amplifier
- RE XXX12D4 ( 1 stk. ) denne er ca. 35 cm lang og 36 kg. Så den krever plass uansett.. men kanskje det finnes bedre løsninger enn midt i basgasjen ? :P
4 kanaleren er ikke kjøpt ennda. Men blir nok Alpine PDX 4-150
Det er jo en del bilstereo montører her på forumet.. Kanskje disse kan svare?
Holder foresten til i bergen, noen flittige bilstereomontører som legger glassfiber, støper, etc her i bergen?
- Kan liksom ikke se for meg at dette er noe bilradiospesialsten gjør... Og neimen om jeg tørr å gi bilen min til de folka heller da..
Comment