Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem løsning skal jeg få for?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem løsning skal jeg få for?

skal til å begynne å innstallere noe stereo her igjen så lurer jeg på hvilket forslag folket mener ser best ut. Forslag 1 er som idag men med bedere finish, glass over forsterkere, vinyl istedenfor teppe:

Forslag to er en enkelt tegning i paint. hvor firkantene på hver side av subben er forsterkerene

Hvem forslag skal jeg gå for? el noen som har andre ideer`?
    Last edited by biffen071278; 21-12-2008, 10:26.
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Forslag 2. Symetri er alltid bra syns jeg
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Forslag 2, helt klart
      Tommy D
      Seat Toledo

Pioneer, Genesis, Alpine

Comment

I spørsmålet om HVILKEN løsning du skal gå for, så er jeg helt enig med svarene du allerede har fått, og som installbay sier, symmetri er alltid bra
        Terje Lie
        99 53 66 00
        terje_lie@yahoo.no

Comment

Originally posted by Leeplay View Post
          I spørsmålet om HVILKEN løsning du skal gå for, så er jeg helt enig med svarene du allerede har fått, og som installbay sier, symmetri er alltid bra
          Hihi

Ja er enig i at symmetri er viktig. Det snakket vi vel om på MSN og Men løsning 1 er mindre jobb og ser forsåvidt ok ut! Er jo ikke noe galt i å ha det sånn. Mindre jobb er det også.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

fordelen med løsning 1 er jo at jeg kommer til å ha igjen litt bagasje plass, noe jeg ikke kommer til å ha særlig av med forslag 2.samtidig som jeg får brukt reservehjul. Ikke at det er ofte man trenger det, men kjekt å ha. Kan jo evnt. lage forslag 2 sånn at det er lett å ta ut kassa så jeg kommer til reservehjulet alikevel, kanskje en bedre løsning?
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
              fordelen med løsning 1 er jo at jeg kommer til å ha igjen litt bagasje plass, noe jeg ikke kommer til å ha særlig av med forslag 2.samtidig som jeg får brukt reservehjul. Ikke at det er ofte man trenger det, men kjekt å ha. Kan jo evnt. lage forslag 2 sånn at det er lett å ta ut kassa så jeg kommer til reservehjulet alikevel, kanskje en bedre løsning?
              reservehjul på boks, stereo/batterier/something i brønnen \o/
              Mvh
              Rolf Try Nygård

Comment

ja reservehjul på boks er jo noe. men funker det selv om man kjører på en spiker f.eks? El for å si det på en annen måte. Hvor stort kan hullet være før reservehjul på boks ikke funker?

Comment

Nå er ikke det en løsning som er ment for å være permanent heller da. Så svaret er ja.
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

Det tony sier, du skal aldri kjøre langt på ett sånnet.

Det er som disse reservehjulene man hadde før i tia.

10" og max 60km/t liksom
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

Comment

hehe skjønner.Får se hva jeg ender med. Tenker å på en løsning der jeg kan slå ned baksete og trekke kassa bakover hvis jeg må ha ut hjulet... Mange muligheter

Comment

du får mye bedre kontroll på bassen om du bolter den fast.. men blir den så dyp att den går over hjulet?
                        kan jo da ha gølv som man kan ta bort, eventuelt hengsler på den..
                        men syns uten hjul er best jeg da jeg skal ikke ha det i alle fall.. :P

Comment

om du hadde droppa reserve hjulet, kunne du støpt kasse nedi brønnen og hatt forstekrene på hver side så hadde du hatt bagasje plass,
                          om du har et sånt smalt dekk kan der være mulighet for at du kan støpe kassa oppå dekket
                          VW Golf 4
                          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                          Simen Sormbråten

Comment

har ikke smalt dekk Kassa skal uansett boltes fast da jeg deltar i emma å ting må sitte ordentlig. Forhåpnetligvis trenger jeg aldri hjulet men vil ha muligheten. Så blir nok laget en løsning der jeg kan ta vekk kassa selv om det blir noe jobb. Men skal sitte ordentlig fast ja. Har begynt å snurre noen ideer oppi hodet nå så kan hende de kommer fram noe konkret snart

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                              har ikke smalt dekk Kassa skal uansett boltes fast da jeg deltar i emma å ting må sitte ordentlig. Forhåpnetligvis trenger jeg aldri hjulet men vil ha muligheten. Så blir nok laget en løsning der jeg kan ta vekk kassa selv om det blir noe jobb. Men skal sitte ordentlig fast ja. Har begynt å snurre noen ideer oppi hodet nå så kan hende de kommer fram noe konkret snart
                              Hva med å støpe kasser ute i sidene? Du var inne på å bytte sub for en stund siden, og da er jo 2stk 11" en mulighet! Du vil da ha hele gulvet ledig til bagasje, forsterkerne kan monteres i ett rack i gluvet som kan løftes opp for å komme til reservehjulet.
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Working...
                              X