Har du mulighet til å ha en av kassene i hjulbrønnen? Er ikke sikker på hvordan en mondeo er bygget baki i detalj..
Og hvilken spiller og annet utstyr skal du bruke sammen med dette?
Hjelper deg gjerne med å få dette til å spille, men trenger litt mere info om resten for å kunne gi noe fornuftig svar.
Kasseforslag:
10.4:
20 liter lukket pr element, eller en kasse på 40liter til begge.
12.4:
48 liter med én stk. 4" port på 80cm, som gir en Fs på 23,7
Spiller er ikke kjøpt inn enda, skal få priser på kenwood sine dobbel din spillere (muligens med navi) på nyåret.
Forsterkeren er en Hifonics brutus bxi2008d.
Når det gjelder plassering av subbene så hadde jeg lyst til å ha de samlet, med 12" i midten og en 10" på hver side...
Spiller er ikke kjøpt inn enda, skal få priser på kenwood sine dobbel din spillere (muligens med navi) på nyåret.
Forsterkeren er en Hifonics brutus bxi2008d.
Når det gjelder plassering av subbene så hadde jeg lyst til å ha de samlet, med 12" i midten og en 10" på hver side...
Oki, da vil jeg nok anbefale deg å bruke en slotport istedet, grunnet lengden på porten.
Om du bygger en port på 20x2cm med en lengde på 38cm så er nok den lettere å plassere i en sånn type kasse. Legg på de 48 literne med ca 3 liter for porten og 4liter for elementet om det skal stå med magneten inn i kassa.. Totalt kassevolum for 12" blir da 55liter.
Blir en stor kasse, men det er ikke så godt å komme utenom det, om du ikke vil ha 12" i hjulbrønn f.eks.
Å ha 12" helt bak i bilen i hjulbrønnen og de to 10" i en 40liters lukket kasse ved bakseteryggen, spillende bakover i bilen er nok den løsningen som vil spille best, men det vil helt klart funke å ha alle 3 i en kasse ved baksetet.
Comment