Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av høytalere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by biffen071278 View Post
    Så jo bra ut det der.
    Men har ikke plass til mer enn 10" bass bak..... 2 stk, en på hver side.
    Sikkert ett dumt spm, hvorfor ikke komp sett bak?

    Comment


    • #17
      jeg trenger også tips om lyd i bilen vår (russebil). har to helt greie høytalere foran som fulgte med(http://www.biltema.no/products/produ...iItemId=130393). det vi savner er selvsagt go-lyden fra bassen..som ikke finnes nå! ettersom det er et vrak av en russebil (gammel caravelle) er vi ikke interesserte i å legge for mye penger i det dessverre, 1000-1500 kr for bass er budsjettet vårt..noen der ute som har peiling? kupeen er stengt fra bakrommet med en plate, slik at området er litt avgrenset, har vel også noe å si på hvor mye bass som er nødvendig. hadde satt stor pris på spesifikke forslag!

      Comment


      • #18
        Hareide: tror det er best å lage en egen tråd, uanset tviler jeg på at noen her kan hjelpe deg med problemet ditt, da du trenger forsterker,element og kasse + kabler for rundt 1500. da ville jeg sett på finn.no eller brukt markedet her

        Trådstarter:

        Hertz og Fusion har jo flere forskjellige modeller og er laget for hvert sitt bruk så en direkte sammenlikning blir vel uansett feil

        Har liggende litt nytt og sender deg en pm nå!

        Comment


        • #19
          Originally posted by sind-mag View Post
          Så jo bra ut det der.
          Men har ikke plass til mer enn 10" bass bak..... 2 stk, en på hver side.
          Sikkert ett dumt spm, hvorfor ikke komp sett bak?
          siden du har ett stramt budsjett er det billigere med coax bak å det skal vel bare fylle på med lyd for barna Hvis du velger bassere i acess serien koster vel de 1000kr stk. men kan ikke uttale meg om hvordan disse vil funke i lukket kasse da jeg ikke har prøvd det.
          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

          Comment

          Working...
          X